I travaglii di l'illuminazione di u rifugiu sò cuminciati in u distrittu di Türkoğlu

I travaglii di illuminazione mediana iniziati in u distrittu di Türkoğlu: In u distrittu di Türkoğlu di Kahramanmaraş, i travaglii di illuminazione mediana nantu à a strada nantu à a strada di u centru di a cità sò iniziati.
U sindaco Osman Okumuş, chì hà esaminatu u travagliu fattu in situ, hà dettu chì anu cuminciatu à travaglià per rializà i servizii di infrastruttura è superstruttura chì anu prumessu à u publicu dopu l'elezzioni lucali.
Nutendu chì u travagliu di illuminazione mediana hà iniziatu nantu à a strada principale di circa 4 km da l'incrocio stradale Kılılı à l'incrocio stradale Minehüyük Nahır sottu Türkoğlu, u sindaco Okumuş hà dettu: "Vulemu ringrazià tutti i nostri amici chì anu cuntribuitu à stu travagliu, in particulare i nostri Türkoğlu Akedaş Business Manager Mustafa Bozdoğan è u nostru Direttore Generale Akedaş Vogliu ringrazià assai per questi servizii è investimenti in a nostra attività. Infatti, stu travagliu di illuminazione mediana era statu finitu prima, sia in u nostru quartiere Kılılı sia in i nostri quartieri Beyoğlu è Şekeoba. Era solu nantu à sta strada stradale sottu Türkoğlu. Inseme cù l'illuminazione, avemu dumandatu i curb stones per l'arrangementu medianu quì da a nostra Direzzione Generale di Strade. Spergu chì veneranu ancu. Afforestaremu cumplettamente stu locu versu uttrovi è nuvembre. Cridemu chì darà à i nostri Turchi una bella faccia. "A regione in quale simu hè una zona industriale è di fabbrica, cusì stu prughjettu era necessariu sia in quantu à a sicurità è à u paisaghju", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*