Invitu da u presidente Türel à u Votu per u Sistema Ferroviario

Invitu da u presidente Türel à u Fondu per u Sistema Ferroviario: u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, dumanda à u publicu nantu à u prughjettu di u giant di 200 milioni di lire.

Cum'è prumessu prima di l'elezzioni, u sindaco Türel hà stallatu urne per u sistema ferroviariu Expo-Meydan. 20 quartieri nantu à a strada andaranu à u votu dumenica 31 d'aostu 2014 per vutà per u sistema ferroviariu. Se i citadini ùn volenu micca, unu di i più grandi prughjetti di micca solu Antalya, ma tutta a Turchia serà annullatu.

U presidente Menderes Türel hà urganizatu riunioni di quartieri in Yeşilova è Kızıltoprak nantu à a strada di u sistema ferroviariu è hà invitatu i citadini à votu in u referendum. I capi di Yeşilova, Mehmetçik, Topçular, Tarım, Yeşilova, Yenigöl, Yeşilköy, Kızıltoprak è Meydan Kavağı è parechji citadini anu assistitu à e riunioni. Spieghjendu u prughjettu giganti chì portarà Antalya à una nova età, u presidente Türel hà datu infurmazioni nantu à u referendum.

Dichjarà chì dumandaranu à i citadini nantu à u prugettu mettenduli in l'urna u 31 d'aostu, u sindaco Türel hà dettu: "Prima dumanderemu à i nostri citadini ciò chì hè in nome di u grande prughjettu in Antalya. Se mi dite di fà, faremu tuttu ciò chì pudemu cum'è u vostru servitore. Se dite chì ùn vulete micca questu investimentu, diceremu nantu à a mo testa, avemu da trattà cun un altru serviziu ", disse.

ANTRAY PORTA 50 MIL PERSONE
Dichjarà chì anu rimboccatu e maniche per fà unu di l'investimenti storichi più impurtanti di Antalya in a regione, u sindaco Türel hà dettu: "Avemu messu in opera u sistema, chì avemu chjamatu metro ligeru in u passatu, unipochi di metro è alcuni tram di strada. À quellu tempu, sò stati criticati è rimproverati. U nostru scopu era di serve a nazione. Parechji di i nostri citadini avianu punti d'interrogazione in a so mente. Siccomu a benedizzione chì vinarà in cambiu di u fardelu enduratu ùn era micca bè apprezzatu è capitu, sti rimproveri sò stati in quistione. Oghje, ogni ghjornu, 50 mila persone sò trasportati nantu à stu sistema ferroviariu, chì hè mostratu cum'è un mutivu per noi di perde l'elezzioni di tantu in tantu. I nostri 50 mila citadini viaghjanu in l'ambiente climatizatu più mudernu è cuntempuraneu in una manera fresca è fresca. À u puntu ghjuntu oghje, hè diventatu chjaru chì u travagliu chì facemu hè per u benefiziu di i nostri citadini.

Nutendu chì forse per a prima volta in a storia di Antalya, mettendu urne in 31 mukhtars di u quartieru dumenica 20 d'aostu, i citadini vi dumandaranu a vostra opinione annantu à u prugettu, u sindaco Türel hà dettu:
"Com'è à l'elezzioni, vulemu chì votemu mustrannu a vostra identità à i vostri culleghi à l'urne, mettendu schede stampate SI o NO in buste stampate in cambiu di firme. Dimustraremu a gestione trasparente è a participazione demucratica in u megliu modu pussibule. Significa ancu rinfurzà a demucrazia. Cù stu votu avemu da fà dumenica, vi mustraremu u megliu esempiu di gestione participativa da Antalya à l'Europa è u mondu.

U presidente Menderes Türel, chì hà dumandatu à i citadini d'andà à u votu dumenica è di votu, hà dettu: "Ùn pensate micca s'ellu vale a pena andà in l'uffiziu di u capu in una festa dumenica. Cunvince tutti i vostri vicini per andà in l'uffiziu di u capu dumenica è votate. Perchè questu serà una cunferma di u valore chì fate nantu à a nostra demucrazia. Se dite: "Iè, vulemu un sistema ferroviariu da l'ultima tappa di Meydan à l'aeroportu è Aksu EXPO" in i risultati di l'urne, u prugettu serà prontu per u vostru serviziu u 23 d'aprile di u 2016. Facemu sti servizii per voi. Se a ghjente dice di sì, tutti i nostri citadini chì vivenu in e regioni di Yeşilova, Kızıltoprak, Mehmetçik è Kırcami puderanu ghjunghje direttamente à a stazione di l'autobus è à u centru di a cità accedendu à i veiculi di trasportu più muderni è cuntempurani in u mondu. Se i nostri citadini volenu, puderemu espansione sti linee in u futuru. Allora forse, quandu avete da quì, puderete ghjunghje à a scola medica, à l'uspidale statale, à a stazione di autobus è ancu à Varsak. Ma a nostra priorità hè di ghjunghje à l'uspitali è e stazioni d'autobus chì avemu bisognu urgente ".

Parlendu à a riunione, u presidente di l'Associazione Headmen Nazif Alp hà dettu: "Hè pazzo è pazzo per dì micca à stu prughjettu", disse Yeşilova Neighbourhood Headman è Muratpaşa Headman's Association President Ahmet Akcan, "U nostru populu hè assai cuntentu. U 90 per centu u vede positivamente. Da quì, puderemu andà à l'autostazione di Kepezaltı, l'aeroportu è Aksu.

Meydan Kavağı, Capu di Quartiere Mehmet Budaklı, hà dettu: "Aghju compru un opuscolo da a municipalità è l'aghju distribuitu in u mo quartieru. Aghju avutu un feedback pusitivu da tutti. Per u futuru di Antalya, stu sistema ferroviariu serà assai bonu per risolve u prublema di trasportu. Hè un prughjettu assai bonu per a nazione, per u nostru paese ", disse.
Mustafa Yılmaz, u capu di Kızıltoprak Neighborhood, hà dettu: "99 per centu di a ghjente trova pusitivu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*