TCDD hà fattu una dichjarazione annantu à l'accidentu di u passaghju à livellu in Konya

TCDD hà fattu una dichjarazione in quantu à l'accidentu di u passaghju di livellu in Konya: A Direzzione Generale di l'Amministrazione di Ferrovie Statali (TCDD) hà fattu una dichjarazione in quantu à l'accidentu in u quale una persona hè morta in Konya.

In a dichjarazione fatta da TCDD, hè statu dettu: "A morte di un citadinu mentre attraversava a linea ferroviaria cù a so bicicletta in Konya Yenice Mahallesi u ghjornu precedente hà assai tristu i ferroviari. E regule di transitu ferroviariu sò chjaru. I citadini sò obligati à attraversà i passaghji à livellu in u quadru di e regule. Oltre à quessa, attraversà a linea ferroviaria porta sempre un risicu. Ci hè un passaghju à livellu, apertu à u trafficu, à 500 metri da a scena di u crimine, induve sò state pigliate ogni tipu di misure di prutezzione ".

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a materia hè stata investigata da aspetti ghjudiziali è amministrativi è hà dettu: "Vulemu a misericordia di Diu à u nostru citadinu chì hà persu a vita, è esprimemu e nostre condolenze à a so famiglia è i so parenti. Quandu u prughjettu di u trenu d'alta velocità Konya-Karaman, chì hè sempre in custruzzione, hè cumpletu, ùn ci sarà micca passaghju à livellu in questa linea, invece, sottu è overpasses seranu custruiti è a linea serà presa sottu u cuntrollu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*