Dichjarazione Izban da TCDD

Dichjarazione Izban da TCDD: (İZBAN) Ferrovia è signalazione ùn sò micca stati fatti da a municipalità; Fattu da TCDD. U so rinnuvamentu hè ancu fattu da TCDD "

Hè statu dichjaratu da a Direzzione Generale di TCDD chì a ferrovia è a segnalazione di İZBAN in İzmir hè stata fatta da TCDD, micca da a municipalità, è u so rinnuvamentu serà realizatu da TCDD.

In a dichjarazione scritta fatta da TCDD, hè statu dichjaratu chì ci era nutizie annantu à İZBAN principalmente in a stampa Izmir in l'ultimi ghjorni, è chì era necessariu di fà una dichjarazione in quantu à questu.

In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì İZBAN hè unu di i prughjetti più unichi realizati cù a cooperazione di l'amministrazione ferroviaria, u guvernu lucale è u guvernu cintrali in u sistema ferroviariu micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu, TCDD hà fattu l'infrastruttura stradale adatta. per a gestione suburbana muderna, hà determinatu l'espansione di İZBAN cum'è una pulitica è implementata hè stata registrata.

"Cum'è dichjaratu in a notizia, a ferrovia è a signalazione ùn sò micca stati fatti da a municipalità, sò stati fatti da TCDD. A rinnuvazione hè ancu realizata da TCDD ". In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'esperienza di gestione suburbana di l'urganizazione, più di un mità di seculu, hè stata sparta cù l'amministrazione lucale stabilendu İZBAN AŞ, è a reta di treni naziunali hè stata ancu messa in serviziu di u sistema ferroviariu urbanu, è hà cuntinuatu. cum'è seguita:

"U compitu primariu di TCDD hè di operare tutti i tipi di treni in a rete ferroviaria naziunale. A pratica di rinunzià unu di l'operazioni di trasportu, passageru, regiunale o suburbanu per l'altru significa chì TCDD ùn cumpiendu micca u so duvere. Se i treni naziunali è regiunale ùn sò micca sculacciati in İzmir, a stessa dumanda pò esse fatta, per esempiu, in Ankara, Istanbul, Manisa, Konya, Aydın, Adana, etc. serà ancu nantu à l'agenda in e pruvince, ùn puderà micca curriri treni in a reta naziunale TCDD; cusì ùn serà micca capaci di fà u so travagliu.

In riassuntu, u prublema citatu in a nutizia ùn hà micca applicabilità. Inoltre, i treni regiunale chì partenu è arrivanu in Izmir è i passageri di i treni naziunali ùn volenu micca trasfiriri, volenu chì i so treni ghjunghjenu à u centru di a cità. In u studiu di fattibilità cumandatu da IMM prima di l'iniziu di u prugettu, era previstu di correre un trenu ogni 2015 minuti trà 2020-12. Sta previsione hà righjuntu un intervallu di trenu di 2013 minuti in 10. TCDD face i preparativi necessarii per chì un trenu pò curriri ogni trè minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*