Dichjarazione di TCDD nantu à l'operazione Vangölü Ferry

Dichjarazione di TCDD in quantu à l'Operazione di Ferry Vangölü: I Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) hà dichjaratu chì u travagliu è e transazzioni in l'Operazione Vangölü Ferry sò realizati è inspeccionati in cunfurmità cù a lege, cum'è in tutti i posti di travagliu di TCDD.

In a dichjarazione fatta da TCDD, hè statu dichjaratu chì a nutizia intitulata "Hè statu uccisu per via di una punta di corruzzione" publicata in un ghjurnale oghje nantu à l'allegazioni di l'assassiniu di Tello Ucak hè stata esaminata è hè statu cunsideratu necessariu di fà una dichjarazione.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì, cum'è in tutti i posti di travagliu di TCDD, i travaglii è e transazzione in Vangölü Ferry Operation sò realizati è inspeccionati in cunfurmità cù a lege, è i seguenti sò stati nutati:

"Una investigazione dettagliata hè stata iniziata in quantu à l'allegazioni fatte da Özcan Yeniçeri, è ancu s'ellu ùn hè statu trovu nisuna scuperta in quantu à l'allegazioni finu à avà, l'inchiesta cuntinueghja meticulosamente. "Inoltre, a petizione di lagnanza / notificazione mandata à a nostra urganizazione da Tello Plane è allegazioni simili in a stampa regiunale sò state trattate, l'uffiziu di u procuratore è u Cunsigliu di Inspeczione TCDD hà iniziatu una investigazione nantu à i prublemi, è u rapportu preparatu per via di u L'ispezione hè stata mandata à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Tatvan ".

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'inchiesta è l'inchiesta realizata da u Procuratore è u Cunsigliu di Inspeczione cuntinuavanu, "In riassuntu, l'inchiesta è l'inchiesta riguardanti u cuntenutu di e dumande parlamentari di Janissary è u cuntenutu di l'altra petizione di denuncia di Tello Ucak. sò stati trattati cun grande seriu è cura. "U so ghjudiziu in quantu à i motivi per quale l'assassiniu hè statu fattu hè una materia d'investigazione da l'autorità ghjudiziarie".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*