Tesse Trabzon cù tunnelli cum'è una collana

Tesse Trabzon cù tunnelli cum'è una collana: u sindaco metropolitanu di Trabzon Gumrukcuoglu, chì hà illuminatu u publicu nantu à l'investimenti stradali in corso in Trabzon, hà dichjaratu chì u corpu di Kanuni Boulevard, di quale tutti i tunnelli sò stati iniziati, hè emergente, è disse: "Semu assediate Trabzon cù e strade, cum'è una collana di perle ".
Informendu u publicu nantu à l'investimenti stradali in corso in Trabzon, u sindaco di a municipalità metropolitana Gümrükçüoğlu hà dichjaratu chì u corpu di Kanuni Boulevard, di quale tutti i tunnelli sò stati iniziati, hè emergente, è hà dettu: "Avemu circundatu Trabzon cù strade, cum'è una collana di perle".
U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à l'investimenti stradali in corso in Trabzon cù u finanziamentu di a Direzzione Generale di l'Autostrade sottu u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. Dichjarà chì seguitanu da vicinu l'investimenti fatti in Trabzon cum'è u so stakeholder, u sindaco Gümrükçüoğlu hà nutatu chì i travaglii nantu à u Boulevard Kanuni di 23.7 km, chì aghjunghjenu un altru Trabzon à Trabzon, cuntinueghjanu à piena velocità.
U CORPULU DI A CONOSCENZA BULVARI hè revelatu
Nutendu chì anu u scopu di fà Trabzon una cità mundiale, Gümrükçüoğlu hà dettu: "Un prughjettu gigante per sviluppà a nostra Trabzon, chì hè quartu in termini di vivibilità trà 81 pruvince è secondu in termini di servizii municipali, è hè statu sceltu cum'è a pruvincia più pulita di Turchia. in 2013. Cuntinuemu u Boulevard Kanuni cù u finanziamentu di a nostra Direzzione Generale di l'Autostrade è i cuntributi di u nostru Ministeru di Trasportu. Kanuni Boulevard ùn hà micca un tunnel chì a custruzzione ùn hè micca iniziata. Kanuni Boulevard hè un prughjettu gigante cù trè partenze di corsia, undici crucivia è quattru intersezioni à u livellu. U corpu di sta strada, chì hè attualmente in custruzzione di i tunnel Beşirli, Akyazı, Bahçecik è Boztepe, hà cuminciatu à emerge. In i mesi chì venenu, visiteremu è vedemu i nostri travaglii nantu à u Boulevard Kanuni cù i nostri membri di a stampa. Tuttu u mondu viderà chì tipu di collana di perle ci circonda Trabzon ", disse.
Ùn pudemu micca lascià issi prughjetti
Cù a strada Erdoğdu, chì hè in custruzzione, Uğurlu-Karşıyaka U presidente Gumrukcuoglu, chì hà fattu dichjarazioni annantu à u tunnel di 12 km da esse custruitu nantu à a muntagna Zigana è a strada, hà cunclusu e so parolle cusì: "Cuntinuemu u nostru travagliu nantu à a strada Erdoğdu à a lettera. A mità di questu hè digià in usu avà. Ci hè statu un rallentamentu nantu à a strada Uğurlu-Karşıya per alcuni prublemi legali è di espropriazione. Cù a risoluzione di sti prublemi, continueremu u nostru travagliu à un grande ritmu. Probabilmente finiremu sta strada à a fine di l'annu prossimu. In più di questi, tutti i prughjetti di u tunellu Zigana 12 km sò stati cumpletati, cum'è prumessu da u nostru Primu Ministru è u nostru presidente attuale quandu hè vinutu à Trabzon. Cù a dedizione di u nostru Ministeru di i Trasporti è a Direzzione Generale di l'Autostrade, serà inclusa in u prugramma di l'annu prossimu. Ùn lasciamu micca questi prughjetti solu. Seguimu ghjornu è notte per accelerà u travagliu. Quandu issi prughjetti, chì cuntinuemu in stu viaghju di serviziu chì avemu fattu per fà Trabzon una di e pochi cità in u mondu, sò compie, a nostra cità averà mostratu un grande cambiamentu è sviluppu in ogni aspettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*