Trabzon serà cunnessu à Urfa per ferrovia

Trabzon serà cunnessu à Urfa per ferrovia: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan, in risposta à una dumanda in a cunferenza di stampa chì hà tenutu in Karaman, hà dettu: "Quandu guardemu l'assi Nord-Sud, hè un assi da Samsun à Çorum, è da Çorum à e nostre altre pruvince, Mersin. "Ci hè un assi chì si estende da Trabzon à Şanlıurfa", disse.

A PIÙ GRANDE DEFICIENZA A NOSA CONNESSIONE CU U MAR MEDITERRANEIU È NERO

U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Elvan hà rispostu à e dumande in a cunferenza di stampa chì hà tenutu in Karaman. Rispondendu à una quistione nantu à u Trenu High Speed ​​​​(YHT), Elvan hà dettu chì u settore di u trasportu hè unu di i principali forzi di sviluppu. Dichjarà chì anu fattu investimenti assai impurtanti in u settore di u trasportu in l'ultimi 12 anni, cumprese a terra, l'aria, u mare è a ferrovia, Elvan hà dettu: "Quandu guardemu micca solu a ferrovia, ma ancu l'autostrada, avemu servizii rivoluzionari. Mentre custruìu l'autostrada, avemu creatu assi principali chì culliganu u punente à u livante. Cum'è Türkiye, a nostra più grande carenza era l'assi di l'autostrada da u Mari Neru à u Mediterraniu. Creemu 18 assi novi da u nordu à u sudu. Cunnettendu u Mari Neru à u Mediterraniu permetterà à i prudutti pruduciuti in u GAP di esse spediti à u nordu à u Mari Neru è da quì à i paesi sittintriunali assai più veloce. Tesseremu Turchia cù reti di ferru da Edirne à Kars.

Questu hè una parte di a Ferrovia di Seta. Una linea da Edirne à Kars, da Kars à Tbilisi, Baku, è da quì à u Kazakistan è a Cina. Sta linea hè assai impurtante per noi. Cumpleremu sta sezione in Türkiye rapidamente. I travaglii YHT trà Ankara è Sivas cuntinueghjanu. Dopu à Sivas, ci hè a linea Erzincan, Erzurum è Kars. Cuminceremu a so custruzzione rapidamente. Custruiremu a linea Izmir-Afyonkarahisar, Konya-Karaman da Afyonkarahisar, Mersin è Adana linea da Karaman. Questa hè una linea chì si estenderà à Habur. Avemu una altra strada per Van. Quandu guardemu l'assi Nord-Sud, hè un assi chì ghjunghje da Samsun à Çorum è da Çorum à e nostre altre pruvince, Mersin. "Ci hè un assi chì si estende da Trabzon à Şanlıurfa". Enfatizendu chì avà sguassate e ferrovie da u monopoliu di TCDD, è chì ci sò studii per assicurà chì in particulare u trasportu di carichi è di passageri sò realizati da u settore privatu, Elvan hà dichjaratu chì dopu à sti studii sò finiti, TCDD riceve solu affittu da queste cumpagnie. è hà dettu: "Hè una zona abbastanza cumpleta. "L'aprete cumpletamente à u settore privatu oghje, dumane o questu annu?" "Se dumandate, diceraghju chì u 2014 hè troppu tempiu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*