U Cungressu Mondiale FIATA riuniscerà u mondu logisticu in Istanbul

U Cungressu Mondiale di FIATA riuniscerà u mondu di a logistica in Istanbul: L'esposizione "Journey of Bill of Lading", chì si terrà in u scopu di u Cungressu, presenterà e lettere di carica di diversi paesi è in diverse lingue, risalenti à u 18u seculu.
U Cungressu Mundiale 2014 di a Federazione Internaziunale di l'Associazioni di l'Organizzatori di Trasportu (FIATA) chì si terrà in Istanbul si prepara à riunisce u mondu logisticu cù tutti i so stakeholder.
Sicondu a dichjarazione fatta da l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logisticu (UTİKAD), u countdown cuntinueghja per u "Fiata World Congress 13 Istanbul", chì serà ospitatu da UTIKAD trà 18-2014 ottobre.
In u scopu di u cungressu, induve un avvenimentu di mostra si terrà per a prima volta, i cuntrasti (ricevute datu in cambiu di merchenzie consegnate à a nave) è e so storie, chì u Manager di i servizii di documentazione di l'agenzia di navi MSC Ahmet Aytoğan hè statu cullizzioni per 20 anni, serà exhibitu.
A mostra "Viaghju di u Bill of Lading" hà da vede cunnizzioni di cuntrolli di diversi paesi è in diverse lingue, risalenti à u XVIIImu seculu. L'esposizione, induve una parte significativa di e 18 bollette in a cullezzione di Aytoğan, a più antica di e quali data di u 1763, serà presentata à i participanti, revelarà ancu u sviluppu di u trasportu marittimu di carichi marittimi.
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà dichjaratu in a so valutazione nantu à u sughjettu chì, mentre discute e previsioni future di a logistica in rapida crescita in u mondu è in Turchia per 5 ghjorni, à u cungressu chì riunisce tutti i partiti interessati settore, anu da urganizà ancu una manifestazione di mostra per a prima volta.
Dichjarà ch'elli eranu cuntenti di esse strumentali à purtà à u mondu i bills of lading raccolti cun un sforzu speciale à u mondu in un cungressu internaziunale, Erkeskin hà dettu: "Quelli chì venenu à u nostru cungressu è fighjanu sta cullizzioni avarà un viaghju assai riccu è storicu" nantu à u tronu di a fattura di carica "in u nostru mondu logisticu".
Ahmet Aytoğan hà dichjaratu chì a maiò parte di a ghjente ùn sanu micca quantu hè preziosa una fattura di carica è hà dettu: "A fattura di carica hè in realtà un preziosu documentu di debitu. À u listessu tempu, hè un documentu assai preziosu chì rapprisenta a pruprietà è a so pruprietà. Cù isse mostra chì urganizemu, circhemu di spiegà l’impurtanza di a fattura è di sensibilizà. À u cungressu ospitu da UTIKAD, a nostra mostra avarà ancu l'uccasioni di andà oltre e fruntiere di u nostru paese. "Avemu l'uppurtunità di spiegà i nostri sforzi è l'impurtanza di a fattura di carica à i rapprisentanti anziani è i decisori di l'industria logistica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*