Viaghju di ispezione tecnica à u terzu ponte da i membri İMSİAD

Viaghju d'ispezione tecnica da i membri İMSİAD à u terzu ponte: Membri di l'Associazione Industriali è Imprenditori di Cuntratturi di Custruzzione (İMSİAD) anu urganizatu un viaghju d'ispezione tecnica à u prughjettu di l'autostrada di u Marmara di u Nordu, cunnisciutu cum'è u 3u ponte.

Parechji rapprisentanti di l'industria di a custruzione di Bursa anu assistitu à a visita presiduta da u presidente İMSİAD, Namık Ziya Mescioğlu. Durante u viaghju, a delegazione İMSİAD hè stata informata da u Direttore di Cuntrolu di Prughjettu Cem Erer. U presidente di İMSİAD, Namık Ziya Mescioğlu, hà enfatizatu chì u terzu ponte, chì hè in custruzzione in Istanbul è pianificatu per esse cumpletu in dui anni è mezzo, hà impurtanza strategica per u viaghju. Futuru di Turchia. Avemu esaminatu u prughjettu di l'autostrada (cumpresu u 3u Ponte di u Bosforu). Avemu avutu l'uppurtunità di vede in situ quantu successu è strategicu era un investimentu stu prughjettu. I prughjetti di tale impurtanza strategica sò benefizii micca solu per a cità in quale si trovanu, ma per tuttu u paese. "Bursa beneficerà ancu significativamente da stu prughjettu", disse.

Dichjarà chì continuanu i so viaghji di ispezione tecnica, u sindaco Mescioğlu hà dettu: "I tour d'ispezione tecnica, chì avemu principiatu cù u viaghju Crocodile Arena in Bursa, ùn solu motivanu a cumpagnia chì hè u cuntrattu di u prugettu è i so impiegati, ma permettenu ancu. i nostri membri à cunnosce i metudi spiciali è tecnichi usatu in prughjetti grande-scala. "In novu, ogni novu metudu amparatu durante questi viaghji à mega-prughjetti hè direttamente messu in pratica in u settore di a custruzione di Bursa per mezu di i prughjetti di i nostri membri, è in u risultatu, Bursa vince", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*