U travagliu di l'asfaltu hà iniziatu nantu à e strade in Yakubiye

U travagliu di l'asfaltatu principia nantu à e strade in Yakubiye: e squadre di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa anu iniziatu u travagliu di asfaltatura in i quartieri Kisas, Yakubiye è Eyyübiye in u scopu di i travaglii di custruzzione di strade.
In Şanlıurfa, chì hè trà e prime 10 pruvince di Turchia in quantu à a rete stradale, i travaglii di custruzzione è di riparazione di strade di u Dipartimentu di l'Affari Scienti cuntinueghjanu in modu pianificatu. A Municipalità Metropolitana, chì prima facia e strade Maşuk, Kalkan, Sayburç, è Kızılburç, cuntinueghja i so travaglii di custruzzione stradale in i distretti di Kısas, Yakubiye è Eyyübiye.
E squadre, chì cuntinueghjanu à custruisce strade durante u Ramadan, cuntinueghjanu senza interruzzione i travaglii di allargamentu è asfaltamentu trà Yakubiye Mahallesi è Eyyübiye Mahallesi.
U MURU DI RITENZIONE hè fattu
Mentre i travaglii di muru di contenimentu di 30 metri d'altezza sò realizati in u quartiere di Yakubiye, u travagliu per calà l'altitudine di 1,20 metri trà i quartieri di Yakubiye è Eyyübiye cuntinueghja. Per d 'altra banda, a strada di Kisas scontra l'asfaltu. Celalettin Güvenç, chì hè basatu annantu à u serviziu à i citadini, hà dettu chì i travaglii di custruzzione di strade continuanu sempre più in u scopu di a pianificazione in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*