Coppia anziana bloccata in l'ascensore di Metrobus

Stranded in l'ascensore disabilitatu chì anu pigliatu per andà à a fermata di u metrobus in Şişli Çağlayan, a coppia anziana aspettava ore per esse salvata. I pompieri, l'ambulanza è l'ufficiali di tribunale si sò mobilizati per salvà a coppia, chì anu amparatu à avè una malatia di u cori.

Sicondu l'infurmazioni ricevute, l'incidentu hè accadutu in l'ascensore anzianu è disabilitatu à u latu di u Palazzu di Ghjustizia di Istanbul, situatu à a fermata di Çağlayan Metrobus. Coppiu Mehmet Ali Akın è Şehir Akın, chì sò ghjunti in l'ascensore per entra in a stazione di Metrobus, si sò rotti pocu dopu chì a porta era chjusa.

Quandu l'ascensore ùn si moveva micca da i dui lati, a coppia anziana, chì hà cuminciatu à aspittà à l'internu, prima spiegò a so situazione à i funzionari di u tribunale in u circondu cù "lingua di i segni". I guardiani di sicurità di u tribunale, chì anu vistu l'incidentu, si sò mobilizati per salvà a coppia Akın. I passageri vulianu ancu aiutà a vechja coppia. Intantu, Şehir Akın, chì hà amparatu à avè una malatia di u cori, hè cascatu malatu in l'ascensore è si pusò in terra.

Arrivatu à a scena, e squadre di u serviziu d'urgenza 112 è i pompieri anu fattu grandi sforzi per salvà a coppia. Siccomu i sforzi di salvezza chì utilizanu strumenti di crowbar è di leva ùn anu micca datu risultati, i finestri di l'elevatori sò stati pruvati à esse rottu cum'è l'ultimu risorsu. Giustu à questu tempu, l'ufficiali di l'ascensore in carica ghjunghjenu à a scena.

Per d 'altra banda, e figliole di i vechji coppiu, chì anu sappiutu ch'elli eranu chjappi in l'ascensore, si sò precipitu à a fermata di metrobus in Çağlayan in fretta. A so figliola, chì era osservata chì era abbastanza arrabbiata, disse à u microfonu allargatu: "A mo mamma è u babbu. A mo mamma hè una malatìa di u cori, hà un core è a pressione di sangue ", hà versatu lacrime.

Duranti u travagliu di salvezza, chì durò circa 2 ore, ogni metudu hè statu pruvatu, è u tecnicu di l'elevatore, chì hà righjuntu l'area, hà pigliatu cura di i so paràmetri, è l'elevatore si moveva è calava.

Mehmet Ali Akın, una di e coppie anziane bloccate in l'ascensore chì scendeva, hà dichjaratu chì a so moglia avia cori, diabete è pressione sanguigna, è disse: "Era assai male". Ùn era micca tantu, disse è abbracciò a so figliola chì hè ghjunta à elli.

A coppia anziana hè stata trasferita à l'Ospedale di Formazione è Ricerca Okmeydanı per esse messu in l'ambulanza chì era tenuta pronta in scena dopu i sforzi di salvezza. Hè statu informatu chì a coppia Akın hè stata liberata dopu avè ricevutu trattamentu ambulatoriu quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*