Crisa ambientale nantu à a 3rd Bridge Road

3. Crisa ambientale nantu à a strada di u ponte: a mega cità di Turchia Istanbul, chì già soffre di carenza d'acqua, perde e so risorse limitate attraversu u guvernu. U Ministru Güllüce hà annunziatu chì 3 laghi, stagni è fiumi grandi è picculi in i cunfini di a cità seranu pieni per u 3u ponte è u 70u aeroportu di Istanbul.

Hè statu cunfirmatu ufficialmente chì 3 grandi è picculi laghi, stagni è fiumi seranu secchi è pieni per u 3u ponte è u 70u aeroportu in Istanbul.

U Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, İdris Güllüce, in a so risposta à a mozione di u Diputatu Indipendente di Van Aysel Tuğluk, hà dichjaratu chì ùn ci sò micca laghi o stagni in l'area di u prughjettu, è chì ci sò 70 stagni d'acqua tempurane, grandi è chjuchi.

PUDDLE

U Ministru Güllüce hà dichjaratu chì ancu 70 stagni sò stati definiti cum'è "laghi è zone umide" in u primu rapportu EIA, a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali di u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hà fattu a determinazione seguente per queste zone:

"I risorsi d'acqua in quistione sò stati furmati com'è u risultatu di l'attività minera; Questi spazii eranu chini d'acqua di piova. Siccomu ùn hè micca alimentatu da un flussu o una fonte d'acqua cuntinuu, ùn deve esse qualificatu cum'è un lavu.

Basatu nantu à sta vista, Güllüce hà dettu chì "una definizione di grande è piccula pozza hè stata fatta" in u rapportu EIA finali.

svuotatu per esse pienu

Ministru Güllüce, in u scopu di u rapportu EIA finali; Ellu hà dichjaratu chì "i zoni di u bacinu sò stati svuotati". Güllüce hà ancu annunziatu chì questi spazii seranu pieni di scavi è materiale di riempimentu in u scopu di i travaglii di arrangiamentu di a terra è di a terra.

NO OBJECTION

Güllüce hà ancu enfatizatu chì ùn ci era micca obiezione à i travaglii fatti da l'istituzioni ufficiali; "U Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali, a Direzzione Generale di Gestione di l'Acqua, a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu, a Direzzione Generale di l'Amministrazione di l'Acqua è a Fognatura di a Municipalità Metropolitana di Istanbul ùn anu micca obiezioni", disse.

U TEMA DICIA "LAK"

In u rapportu di a Fundazione Tema, i zoni chì Güllüce chjamava "puddles" sò stati definiti cum'è "70 laghi grandi è chjuchi, lagune è soprattuttu corsi chì alimentanu u lavu Terkos, spazii agriculi è spazii di pasture chì ospitanu a vita di vita". İSKİ hà valutatu l'acque chì l'esperti anu dettu chì eranu "utilizabili" cum'è "inutilizabili". A risposta di u Ministru Güllüce hà attiratu l'attenzione in un mumentu chì u presidente IMM Kadir Topbaş hà dettu chì Istanbul avia 145 ghjorni d'acqua è hà avvistatu i citadini per risparmià soldi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*