Rinnovazione di a stazione di Metrobus Avcılar

A stazione di metrobus Avcılar hè stata rinnuvata: a stazione di metrobus Avcılar Social Facilities (IETT Camp) ùn serà micca capace di furnisce u serviziu per 21 ghjorni da dumenica 45 di settembre, per via di i travaglii di rinnuvamentu.
Sicondu a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, in u quadru di i travaglii di rinnuvamentu, a stazione serà resa più còmode in quantu à l'accessu per i disabili è i pedoni.
In questa direzzione, u passaghju di 53 metri di lunghezza è 3 metri di larghezza serà demolitu. In u so locu, serà custruitu un novu passaghju di 62 metri di lunghezza è 3 metri di larghezza.
Quandu i travaglii di rinnuvamentu sò finiti, a strada laterale, chì hè stata ridutta à una sola corsia per via di i pilastri è scale esistenti di u passaghju regulare nantu à a D-100 Northern Side Road, continuerà cum'è 2 corsie è u flussu di trafficu ininterrottu serà. assicuratu.
L'accessu à a stazione di metrobus da u passaghju di novu custruitu serà furnitu cù una rampa pedonale di 45 metri di lunghezza è 8 per centu inclinata. A nova piattaforma induve i turnstiles seranu custruiti sarà custruita 8 metri di larghezza è 10 metri di longu, alzata in cunnessione cù u passaghju per impedisce l'accumulazione.
Inoltre, 100 ascensori seranu custruiti nantu à e strade laterali D-2 Nordu è Sud.
E persone chì utilizanu a stazione di metrobus Avcılar puderanu aduprà a stazione di metrobus Şükrübey durante i travaglii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*