Cullaburazione impurtante da UTIKAD per a Logistica Sostenibile

Cullaburazione impurtante da UTIKAD per a Logistica Sostenibile: UTIKAD, l'urganizazione ombrella di l'industria di u trasportu è a logistica, coopera cù Bureau Veritas, una sucietà internaziunale di certificazione è auditing indipendente cù una storia di 186 anni, in cunfurmità cù i requisiti specifichi di l'industria per dirige L'imprese in u settore di a logistica è di u trasportu à a crescita sustinibili diventenu u pioniere di u travagliu di certificazione "Logistica Sostenibile" da esse realizatu.

U scopu di creà valore per l'ecunumia turca è u settore logisticu è cura di agisce cù a visione di a sustenibilità in i travaglii chì implementa in questu sensu, l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche UTIKAD cuntinua i so sforzi per stabilisce u cuncettu di "Sustenibilità". in u settore logisticu turcu.

UTIKAD, chì si prepara à riunisce i dirigenti superiori è i decisori di l'industria logistica glubale cù u tema di "Crescita Sostenibile in Logistica" trà u 13-18 ottobre, à u Cungressu Mondiale FIATA Istanbul 2014, hà ancu implementatu un prughjettu adattatu per tema prima di u cungressu.

Un studiu di certificazione hè statu firmatu cù Bureau Veritas, a cumpagnia di certificazione è di ispezione indipendente, chì cuntribuisce à a sustenibilità di l'assi ambientali, suciali è finanziarii di l'imprese in u settore di logistica è trasportu, in particulare i membri UTIKAD, per parechji anni.

In u studiu sviluppatu in u scopu di a cooperazione di UTIKAD è Bureau Veritas, l'imprese chì volenu ottene u certificatu "Logistica Sostenibile" seranu prima infurmati nantu à i requisiti generali di a sustenibilità cù un seminariu. Allora, sottu u tìtulu di "Audit Logistics Sustainable", l'impegnu di a gestione per a sustenibilità hè di l'impresa; L'ambiente, l'energia, a salute è a sicurezza di u travagliu, i diritti di l'impiegati, a sicurezza stradale, a gestione di i feedback di i beni è di i clienti seranu esaminati in u scopu di a valutazione. Dopu à i prucessi di auditu, e cumpagnie ritenute adatte anu u dirittu di riceve i so certificati.

U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Turgut Erkeskin è u Manager di Certificazione di Bureau Veritas Seçkin Demiralp, chì si sò riuniti à a sede di UTIKAD in u scopu di u prugettu, hà dichjaratu chì u studiu aiutava à purtà novi prospettive à u settore.

U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà dichjaratu chì l'accordu hà da cuntribuisce assai à u sforzu di creà un valore sustenibile per u settore cù un approcciu di guvernu corporativu.

Turgut Erkeskin, chì hà dichjaratu chì u settore duverebbe investisce cù un approcciu di crescita sustenibile, hà dettu: "In u mondu d'oghje induve a globalizazione hè diventata generalizata, u settore logisticu in crescita in u mondu è in Turchia hà un rolu centrale in a competitività di l'economie di u paese. À questu puntu, quelli chì ponu ottene una crescita sustenibile sperimentanu u sviluppu sustinibili ".

Dichjarà chì stu prughjettu hè statu sviluppatu per fà suggerimenti per facilità a transizione à u settore logisticu in i so sforzi di sustenibilità è per aiutà à registrà questi sforzi, Erkeskin hà enfatizatu chì u prugettu serà una forza motrice impurtante per i cambiamenti strutturali.

Bureau Veritas Certification Manager Seçkin Demiralp, invece, hà dichjaratu chì stu prughjettu cuntribuisce à u sviluppu di u paese è à u settore logisticu in Turchia per esse un pioniere in u mondu cun una perspettiva di sustenibilità, aghjustendu chì a valutazione è l'analisi di risichi, cum'è in ogni settore, hè unu di i passi indispensabili di a continuità di l'affari è a sustenibilità.

Demiralp hà dettu: "Avemu l'uppurtunità di sparte stu tipu di documentu, chì avemu cuncepitu cù i cuntributi di UTIKAD in Turchia, cù u mondu sanu per a prima volta in FIATA Istanbul 2014, chì serà ospitatu da UTIKAD. Aspittemu chì stu documentu sia usatu in una arena internaziunale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*