U Simbulu di Bursa, L'Arabi Volanu U Numeru di Passaggeri In Funivia

U Simbulu di Bursa, u Numeru di Passaggeri in a Telecabina: U telefericu, chì offre un trasportu alternativu à l'autostrada trà u centru di a cità è Uludağ, hà servitu 3 mila 322 persone in 700 mesi, soprattuttu turisti arabi, dopu a so rinnuvamentu. a so estensione, ghjunghjerà à 4 chilometri è serà u "funiculu di corda più longu in u mondu", u sindaco metropolitanu di Altepe: "Mentre prima portava circa mille passageri à ghjornu, avà pò purtà à circa 8,5 mila passageri.

In Bursa, a funivia, chì furnisce un trasportu alternativu trà Uludağ è u centru di a cità per circa mezzo seculu è hè diventata unu di i simboli di a cità, hà purtatu circa 3 mila 322 persone, a maiò parte di i quali eranu turisti arabi. in 700 mesi dopu a so rinnuvamentu.

A funivia, chì hè prevista per esse allargata à l'alberghi finu à l'annu novu, cù una lunghezza di 4,5 chilometri trà Teferruç è Sarıalan, trasporta i passageri in 8 minuti cù cabine tip gondola per 12 persone è diventerà a "più longa sola- funivia di corda in u mondu" cù a linea chì si estenderà à 8,5 chilometri quandu questu succede.

U sindaco metropolitanu Recep Altepe, in una dichjarazione à u currispundente AA, hà ricurdatu chì l'antica linea, a custruzzione di a quale hà iniziatu in u 1957 è hè stata finita in u 1963, hà servitu per 50 anni, è hà dichjaratu chì a funivia, chì u sistema tutale hè statu rinnuvatu, hè statu cumissionatu à principiu di ghjugnu.

Enfatizendu chì a capacità di a funivia hè aumentata 10 volte, Altepe hà dettu: "Mentre si portava circa mille passageri un ghjornu prima, avà pò purtà circa 10 mila passageri. Hè digià aumentatu 10 volte in pratica è avemu purtatu u numeru di passageri chì purtemu in un annu in un mesi. Questu mostra chì avemu rializatu i nostri scopi ", disse.

Dichjarà chì era assai difficiule di cullà Uludağ cù l'antica linea, Altepe hà cuntinuatu cusì:

"Perchè a funivia puderia fà solu 4 volte à l'ora è 30 persone puderanu esce da 120 persone. Ancu s'ellu ci voleva 10 ore per esce, 200 persone ùn sarianu micca abbastanza, è in generale i nostri citadini eviteranu d'aspittà in fila per ore è soprattuttu esce per strada o rinunzià. Avà, tutti i nostri invitati, amichi è clienti di a funivia ponu facilmente cullà è andà in Uludağ. Ùn aspettanu più. In u passatu, era un viaghju in piedi. Quandu hà cuminciatu prima, hà pigliatu trà 35-40 passageri, dopu hè cascatu à 30. Attualmente, finu à 8 persone ponu cavalcà è pudete viaghjà induve vive in famiglia. Sò circundatu da una cabina di vetru, pudete fighjà da tutti i lati. Una bella corsa panoramica."

"A linea di funivia serà allargata à l'alberghi finu à l'annu novu"

Nutendu chì l'aspettu più pupulare è cunnisciutu di Uludağ hè "u sci è u turismu invernale", Altepe hà dichjaratu chì i travaglii di a seconda tappa anu cuminciatu à allargà a linea esistente, chì serve sempre finu à Sarıalan, à a "zona di l'alberghi".

Spieghendu chì sta custruzzione serà finita in pocu tempu è pronta per u serviziu, Altepe hà dettu:

"Attualmente, e custruzzioni di cimentu, chì sò pali o stazioni, sò in preparazione. Spergu chì u nostru scopu hè; prima di l'inguernu, sò assemblati è u telefuninu hè allargatu à l'alberghi finu à l'annu novu. In questu modu, invece di stà in e strutture in Uludağ solu per u sci, puderete aduprà e facilità in Bursa, stà in Bursa, ski in Uludağ è vultà. In fatti, cù u sistema chì avemu stabilitu, puderà vene quì pigliendu l'autobus di Bursa Sea (BUDO) chì abbanduneghja a so casa in a matina da Istanbul, è quandu scende in Mudanya, cambierà à a ferrovia. sistema è passanu da u sistema ferroviariu à a funivia è ghjunghje à u fondu di a pista di sci in pocu tempu. Puderà scià 4,5 ore à ghjornu è torna in Istanbul, in casa à a sera.

Mencionendu chì i prezzi di dui anni fà sò stati applicati per u trasportu di più persone à Uludağ, Altepe hà dettu chì u novu sistema hà purtatu 10 mila persone à Uludağ invece di mille, è chì questu riduce a carica nantu à a strada, riducendu cusì l'accidenti è congestione di u trafficu nantu à a strada Bursa-Uludağ di 35 chilometri.

"Se 5 Arabi si mettenu nantu à a funivia, un turcu si mette nantu à questu"

U presidente di u Cunsigliu di Bursa Teleferik AŞ, İlker Cumbul, hà dettu chì i turisti arabi anu dimustratu u più grande interessu in a funivia rinnuvata. Cumbul hà dettu:

"Se 5 Arabi si mettenu nantu à a funivia, un turcu si mette nantu à questu. Di sicuru, questu era u casu chì Bursa hè un locu bellu è piacevule per l'Arabi in questu veranu. Sta tarifa cambierà in i mesi d'invernu, ma soprattuttu in lugliu è aostu, durante u Ramadan, l'Arabi ùn venenu micca assai in Turchia, volenu passà u Ramadan in u so paese, ma dopu chì u Ramadan hè finitu, ci hè statu un afflussu arabu piacevule à Bursa. . L'alberghi è i cummercianti in Bursa sò stati assai affettati da stu afflussu arabu. Pensu chì ci hè statu un aumentu di 60-65% in i turisti arabi cumparatu cù l'annu passatu ".

Ricordendu chì a funivia rinnuvata hà cuminciatu à trasportà passageri u 7 di ghjugnu, Cumbul hà dettu: "Avemu avutu 3 mila 322 passageri in 700 mesi. 85% di elli sò digià in forma di un viaghju di andata. U nostru scopu hè; Purtendu 1 milione di persone annu. Stimu chì supereremu facilmente quellu numeru ", disse.

Cumbul hà dichjaratu chì i travaglii di a seconda tappa chì portaranu a funivia à a "zona di l'alberghi" cuntinueghjanu rapidamente, Cumbul hà dichjaratu chì pensanu à inizià i voli di prova u 1 di dicembre. Apuntendu chì e cundizioni climatichi sò impurtanti in questu, Cumbul hà dettu: "Elicotteru per plantà i pali chì venenu à u principiu di uttrovi. Attualmente, i nostri travaglii in béton armatu sò finiti longu a linea. Avemu principiatu a custruzzione di a stazione. Pensu chì purteremu i nostri invitati in dicembre ", disse.

"Bursa Cable Car" hà stazioni in Kadıyayla, chì hè altu 231 metri, è Sarıalan, à una altitudine di 635 metri, dopu à u centru di muvimentu Teferrüç.