Cumitatu di a Corte scupertu in u situ di l'accidentu in u disastru di u trenu in Mersin

Cumitatu di u tribunale scupertu à u situ di l'accidentu in u disastru di u trenu in Mersin: u cumitatu di a tribunale hà fattu una scuperta à u passaghju à livellu in Mersin, induve l'accidentu di trenu chì hà risultatu in a morte di 12 persone in u marzu passatu.

U cumitatu di a tribunale hà fattu una scuperta à u passaghju à livellu in Mersin, induve l'accidentu di trenu chì hà risultatu in a morte di 12 persone in u marzu passatu. In a scuperta, induve e misure di sicurezza intensive sò state pigliate è l'esperti eranu ancu presenti, i suspettati arrestati è i testimoni oculari anu dettu u disastru in a scena.

In cunfurmità cù a decisione presa da u Mersin 1st High Criminal Court, induve u casu in relazione à l'accidentu hè statu intesu, u ghjudice di u tribunale à u passaghju à livellu in u Distrettu cintrali di Akdeniz, cumpresu un ingegnere meccanicu, un espertu di sicurezza di u travagliu, un amministratore ritiratu da TCDD è esperti di a Direzzione di u Traffic Branch, hà esploratu cù a delegazione. Una parte di a scuperta, in a quale l'accusati detenuti eranu prisenti, cumpresu u guardianu di barriera Erhan Kılıç, u driver di minibus Fahri Kaya è l'avucati di i partiti, hè accadutu in una pusizione chjusa à a stampa. Duranti a scuperta, chì hè stata seguita da i parenti di quelli chì anu persu a so vita in l'accidentu è i parenti di l'accusati detenuti, è e misure di sicurezza intense sò state pigliate, u cumitatu di a tribunale hà intesu l'accusati è i tistimoni oculari in a scena. A delegazione hà ancu investigatu se i vagoni situati accantu à u passaghju à livellu impediscenu a vista di i cunduttori.

15 ANNI DE PRISON RIMANDE

L'incidentu hè accadutu à u passaghju à livellu in u distrittu di Adanalıoğlu di u distrittu cintrali di Akdeniz u 20 di marzu. Sinan Özpolat, Oğuzhan Beyazıt, Mine Serten, Onur Adlı, Ayhan Akkoç, Mehmet Akşam, Ünal Acar, Harun Salık, Cavit Yılmaz, Kenan Erdinç, dopu chì u trenu di passageri 62028 chì andava da Mersin à Adana s'hè lampatu in u minibus cù a piastra M33. sottu a direzzione di Fahri Kaya, mentri Mustafa Doygun è Halil Demir anu persu a vita; Driver Fahri Kaya è Servet Çelik è Uğur Ateş, chì eranu in u veiculu, sò stati feriti. In l'inchiesta lanciata dopu à l'incidentu, Fahri Kaya è l'ufficiale di passaghju à livellu Erhan Kılıç sò stati arrestati. Sicondu u rapportu di l'espertu in l'accusazione preparatu à a fine di l'inchiesta, hè statu dichjaratu chì l'ufficiale di barriera, Erhan Kılıç di 1104 anni, 28 per centu, TCDD 60 per centu, è u cunduttore di nave Fahri Kaya 30 per centu eranu culpabili. . Una demanda hè stata presentata, esigendu una pesante prigiò finu à 10 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*