I cunduttori in Germania partenu in greva d'avvertimentu

I machinisti facenu una greva d'avvertimentu in Germania: In Germania, induve i piloti anu fattu una greva d'avvertimentu a settimana passata, avà i machinisti sò in una greva d'avvisu. L'unione di i machinisti tedeschi GDL, chì ùn hà micca pussutu ottene ciò chì vulia in i negoziati cù Ferrovie tedesche-Deutsche Bahn, ferà una greva d'avvertimentu oghje (luni) sera. A chjama di greva fatta da GDL serà implementata in tutta a Germania trà 18:00 è 21:00. Hè dichjaratu chì u trasportu di passageri serà pocu affettatu da a greva, chì serà realizata principalmente in u campu di u trasportu di merchenzie per avà.

L'unione di i machinisti tedeschi GDL vole un aumentu di 37 per centu per circa 5 mila machinisti è travagliadori ferroviari. E dumande di GDL includenu a riduzione di l'ore di travagliu settimanale da duie ore à 37 ore è a regulazione di l'ore di travagliu.

Per d 'altra banda, i negoziati trà e Ferrovie Tedesche (DB) è l'Unione Ferroviaria è Trasporti (EKG) dapoi u 18 d'aostu ùn anu micca datu risultati. E dumande di EVG includenu un aumentu di 6 per centu o almenu un aumentu mensile di 150 euro. I dui sindicati accusanu u BM di bluccà e discussioni.

Se ùn ci sò risultati ottenuti da a greva d'avvertimentu, pare inevitabbile chì a greva si trasfererà in u campu di u trasportu di passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*