Hà aghjustatu à a prova di u metro

U metro hà aghjustatu à a prova: e linee di metro, a custruzzione di quale hè stata finita pocu tempu fà in Ankara, hè diventata una prova per i citadini cù u cambiamentu di e rotte di l'autobus chì vanu à u centru di a cità. I disabili è l'utilizatori di sedia à rotelle soffrenu più.
L'autobus chì viaghjanu in lochi vicinu à e novi linee di metro sò sguassati unu per unu dopu l'elezzioni presidenziale. L'anelli posti in i so posti da e stazioni di metro sò insufficienti. E linee di metro, chì i citadini pensanu chì furnisceranu un grande cunfortu, sò digià causatu soffrenze.
Tuttavia, sta situazione hà fattu a vita di i malati, anziani è disabile più difficiule. Unu di elli hè Nilgün Dost, chì vive in un insediamentu di novu custruitu in Yapracık, à 42 ​​kilometri da u centru di a cità. Avemu accumpagnatu Dost in unu di i so viaghji, chì campava in una zona assai limitata è duverebbe viaghjà cù una sedia di rotelle per un pocu tempu.

Piglià o micca u BUS

Nilgün Dost è eiu simu in strada per l'Hospital di Numune per visità u so fratellu, chì hè cascatu è hè statu feritu mentre travaglia com'è guardianu in a custruzzione. Ma u primu ostaculu per ellu principia quandu si mette in l'autobus.
Ancu l'autobus hà un segnu "Disabled portable", sfurtunatamenti ùn ci hè micca una scala per esse truvata à a porta media. Inoltre, ùn ci hè micca spaziu per una seconda sedia di rota in l'autobus.
Per furtuna, sta volta ci hè una stanza nantu à l'autobus è ùn ci hè micca persone disabili prima di quessa, s'ellu hà fattu, avissi da aspittà altri 27 minuti. Quandu si avvicina à l'autobus, cullà cù l'aiutu di e persone, postu chì l'autobus ùn hà micca scala. Allora, un novu prublema hè aghjuntu à u fattu chì ùn ci hè micca un cinturione per attache a sedia in u locu per a sedia. Siccomu a capacità di l'autobus Yapracık numeratu 120 ùn hè micca abbastanza, a ghjente si ferma di novu è facenu spaziu per sedie à rotelle.
In l'autobus ch'avemu cullati, manca u cinturione per ligà a sedia à rotelle. Cù sta cintura di sicurezza, a persona in una sedia di rota normale hè prutetta contra a pussibilità di frenu bruscu o un accidente.

A METRO ùn li piace micca e sedie !

Di sicuru, a prova ùn hè micca finita dopu à a stazione di metro di Koru, chì hà pigliatu circa 35 minuti. In più di ottene aiutu di novu per abbandunà l'autobus, sta volta parechje persone scendenu più veloce di voi è si stallanu in u metro mentre passanu l'ascensore chì scende per u metro. Pregu à u mo altru amicu, chì hè ghjuntu in u metro, di mette u so pede nantu à a porta è di piantà perchè u metro guasi scappò in u tempu chì Nilgün Dost si n'andò à l'ascensore è falà in l'ascensore.
Un altru prublema nasce quandu ellu piglia u metro. Ùn ci hè micca un locu per tene una sedia à rotelle in u metro. In altri palori, pudete andà avanti è avanti cù u frenu bruscu è l'accelerazione di u metro.

ASCENSORI PERDU

Mentre andemu in a strada Yüksel in u metro di Kızılay, avemu amparatu chì l'ascensore hè rottu. Tuttu ciò chì avemu da fà hè di esce da Güvenpark. Procedemu à i semafori per attraversà di novu. Ma avemu solu à luttà cù luci verdi per 37 seconde. Nilgün Dost hè finalmente ghjuntu à traversu a strada cù l'aria di un atleta chì hè cresciutu in l'ultimi seconde. Ma sta volta, l'autobus ùn pò mancu avvicinassi à a so propria fermata per via di i veiculi cummirciali è individuali chì aspittàvanu à latu nantu à Atatürk Boulevard. Intantu, avemu da aspittà l'autobus di carta postu chì ùn ci hè micca un ascensore disabilitatu in l'autobus publicu privatu. L'autobus s'avvicina. Siccomu l'elevatore di a porta media hè rottu di novu, Nilgün Dost si move di novu sta volta. Fighjemu sta parte di u viaghju. Dopu a visita à l'uspidale, principia una prova di ritornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*