2 cuccioli d'orsu attraversanu u Tunnel Kıyıcık in Artvin

2 cuccioli d'orsu si sò uniti à u Tunnel Kıyıcık in Artvin: Dopu à dui cuccioli d'orsu emersi in u Tunnel Kıyıcık in u distrittu di Arhavi circa 2 anni fà, avà i cuccioli apparsu in u Tunnel Demirköy nantu à a strada Artvin-Yusufeli.
A causa di l'Artvin Dam nantu à a strada stradale Yusufeli Dam d'Artvin, i tunnellati di novu custruiti à altitudini più altu anu ancu affettatu negativamente l'abitati naturali di l'animali. L'animali chì falanu à u fiumu Çoruh per beie l'acqua à volte si trovanu in faccia cù i veiculi chì naviganu in u trafficu in u ritornu. Calchì volta l'animali si mette sottu à i veiculi è qualchì volta riescenu à sopravvive per casu. Unu di l'avvenimenti simili hè stata ripetuta in a matina di u ghjornu precedente. Orsi, chì sò stati separati da e so mamma per ragioni chì ùn sò micca cunnisciuti, anu vistu in u tunnel di Demirkent.
I citadini Emin Yetkin è Hakan Coşkun, chì venenu da u distrittu di Yusufeli à u distrittu Artvin, anu vistu i cuccioli d'orsu in u tunnel, chì hè di circa mille metri di longu. Pruvate di curriri à traversu u tunelu nantu à a strada à doppia corsia, i cuccioli d'orsu currianu davanti à u veiculu chì li seguitava per un bellu pezzu. Quand'elli vanu fora di u tunelu, l'orsi chì andavanu per a strada sò spariti. Emin Yetkin, chì hà vistu l'orsi per casu, disse: "Aghju vistu dui orsi chì currenu in u tunnel à una volta. Avemu seguitu per un tempu. Ùn ci era micca veìculu chì vene da a direzzione opposta. S'ellu ci era un veiculu chì vene da a direzzione opposta, avemu pensatu à avvistà cù un segnu. L'orsi di u zitellu anu sviatu da a strada à l'uscita di u tunnel.
Semu sempre in muvimentu nantu à sta strada. Spessu avemu incontratu assai animali salvatichi. Questi orsi era solu dui ", spiegò. Circa dui anni fà, u 20 di settembre di u 2012, dui orsi currianu intornu à u Tunnel di Kıyıcık situatu nantu à a Strada costiera di u Mar Neru in u distrittu di Arhavi di Artvin, è dopu entravanu. attraversu u tunnel. I cuccioli d'orsu chì correvanu à manca è à diritta in u tunelu scappau à l'ultimu mumentu da esse sottu à i veiculi. Mentre chì certi cunduttori guidavanu i so veiculi sopra i cuccioli d'orsu, altri anu pruvatu à catturà i cuccioli d'orsu escendu da i veiculi. I cunduttori di i veiculi, chì frenavanu di colpu per via di i cuccioli d'orsu in a so strada, anu avutu mumenti periculosi. I cuccioli emergenu dopu da l'altra parte di u tunnel è sparivanu in u boscu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*