Azzione di metrobus rosa da e donne

Azzione di metrobus rosa da e donne: I membri di a Branca di e Donne di Istanbul di u Partitu Felicity anu protestatu, esigendu u lanciu di l'applicazione "metrobus rosa", chì serà aduprata solu da e donne, nantu à a linea di metrobus.

U prughjettu di "Autobus privatu di e donne", chì u presidente Tayyip Erdoğan ùn avia micca messu in pratica durante u so mandatu cum'è Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè statu purtatu di novu à l'agenda. I Rami Femminili Pruvinciali di u Partitu Felicity d'Istanbul, cù e 60 mila firme chì anu raccoltu, anu manifestatu e so richieste davanti à l'Edificiu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è anu dumandatu un appuntamentu da Topbaş. E donne chì si lamentavanu ch'elli eranu molestati in l'autobus anu citatu u Giappone è a Malesia cum'è un esempiu è dissenu: "Vulemu ancu un metrobus rosa da u sgiò Topbaş chì solu e donne si metteranu dopu ogni 4-5 veiculi".

Parlendu in nome di e donne, Negehan Gül Asiltürk hà dettu chì a vulintà chì guverna Istanbul ùn puderia micca offre alcuna suluzione fundamentale à i dui prublemi giganti cum'è "trasportu è urbanizazione senza pianificazione" è hà dettu: "L'amministratori di Istanbul, decurendu a cità cù effetti visuali, ". posponà affruntà i prublemi è sò attratti da suluzione di ogni ghjornu, aggrava i prublemi ", disse.

Chjaghjendu l'attenzione à l'annunzii di u presidente İBB Topbaş per i citadini per signalà e so lagnanze per risolve i prublemi in i servizii di trasportu publicu, "Noi, cum'è a Presidenza Provinciale di Felicity Party Istanbul, vulemu sparte i dettagli di a nostra offerta Pink Metrobus, chì Avemu cuncepitu apposta per l'usu di e donne, è per trasmette e firme chì avemu cullatu à Topbaş. Esprimendu ch'ellu hà da piglià in contu e dumande di e persone, Topbaş hà dettu ch'ellu ùn hà mancu rispostu à alcuna di e nostre richieste di appuntamentu.

Ricordendu chì anu purtatu a pruposta di prughjettu per u "Metrobus rosa" à l'Agenda di l'Assemblea IMM u 12 di marzu di u 2012, per mezu di i membri di u Partitu Saadet, Asiltürk hà dettu chì, cum'è Branche di e donne, anu cullatu 12 mila firme in 1 punti diffirenti di Istanbul. in menu di un mese, Kadir Topbaş hà dichjaratu ch'elli l'avianu trasmessu per mail è si lagnavanu di l'indifferenza di l'autorità.

NECESSITÀ URGENTE

Tirando l'attenzione à u principiu di "Discriminazione Positiva contr'à e Donne" inclusu in l'emendamentu custituziunale parziale chì anu vutatu in u referendum di u 12 di settembre di u 2010, Asiltürk hà dichjaratu ch'elli aspettavanu "Azzione pusitiva" da Topbaş è hà dettu: "Topbaş hè u sindaco di tutti i Istanbuliti. Forse pò ignurà i membri di u Partitu Felicity, ma ci sò 60 mila Istanbuliti chì rapprisentemu, è ùn pò micca ignurà questi 60 Istanbuliti ", disse.
Asiltürk hà listatu i motivi di e dumande "Pink Metrobus" cum'è seguente:

"Pink Metrobus ùn hè micca un lussu o una benedizzione per e donne chì vivenu in questa grande cità, hè una necessità impurtante è urgente chì ùn pò esse ignorata. I prublemi sperimentati da e donne d'Istanbul chì preferanu u metrobus per l'intensità di i veiculi spessu portanu discussioni spiacevoli. In fretta per ghjunghje à u so destinazione, i passageri femine, chì sò custretti à cullà nantu à i veiculi pieni, anu qualchì volta à riluttante à viaghjà in questi veiculi, induve hè difficiule di respira è induve ci hè un trambustu, ancu s'ellu sò incinte, anu. i zitelli o a vechja.

E persone immorali chì pensanu chì sò umani

U fattu chì ci sò casi di fastidiu da e persone immorali chì qualchì volta pensanu à sè stessi cum'è esseri umani, trampling a feminità, l'eleganza è l'onore, rende sta situazione ancu più seria. Se un busu di culore rosa hè messu nantu à a spidizioni dopu ogni veiculi 3-4, i passageri femini puderanu viaghjà à i veiculi regulari scegliendu un metrobus di culore rosa. Questa applicazione furnisce à e donne un viaghju tranquillu.

ABDEST BROKEN

I studienti universitarii chì participanu à l'azzione anu ancu sustinutu l'azzione è anu dettu: "Vulemu l'uppurtunità di viaghjà in autobus senza esse molestati. Almenu, una tale applicazione pò esse fatta durante l'ore di travagliu occupatu. In a scola Shafi, ancu s'è l'omi toccanu accidentalmente e donne, u so wudu hè rottu. Esigemu chì l'applicazione di autobus privati ​​​​per e donne sia implementata u più prestu pussibule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*