Delegazione BTSO à a più grande riunione di sistemi ferroviari di u mondu

Delegazione BTSO à a più grande riunione di i sistemi ferroviari di u mondu: a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) cuntinueghja à riunisce i so membri cù e fiere più prestigiose di u mondu in u scopu di u prughjettu di l'Agenzia di Fiera Globale.

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) cuntinueghja à riunisce i so membri cù e fiere più prestigiose di u mondu in u scopu di u prughjettu di l'Agenzia Fiera Globale. BTSO hè avà riunendu i so membri inseme cù i giganti di u settore à a "Fiera Internaziunale di Tecnulugia Ferroviaria, Sistemi è Veiculi (InnoTrans), chì hè tenuta in Berlinu, a capitale di Germania, è hè cunsiderata una di e più grandi fiere in u mondu. in u so campu.

In u scopu di u prugramma fiera urganizata da BTSO, una delegazione di 150 persone, cumprese u Sottosegretariu di u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Ersan Aslan, u guvernatore Münir Karaloğlu è u presidente di BTSO İbrahim Burkay, u presidente di l'Assemblea Remzi Topuk, i membri di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO. è i rapprisentanti di u mondu di l'affari di Bursa, anu assistitu à sta riunione, partì per Berlinu cù un aereo privatu chì partì da Yenişehir in a matina.

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì continuanu à riunisce i so membri cù e fiere più prestigiose in u mondu in u scopu di u prughjettu di l'Agenzia di Fiera Globale. Dichjarà chì i travaglii impurtanti sò stati realizati in Bursa nantu à i sistemi ferroviari di pocu tempu, Burkay hà nutatu chì u "Rail Systems Cluster" stabilitu in u corpu di BTSO cuntinueghja a so attività à un ritmu intensu. U presidente Burkay hà aghjustatu chì anu da cuntinuà à urganizà organizzazioni fieri estensivi in ​​u periodu à vene.

PARTICIPARANU 55 IMPRESE DI 2 PAESI

Participendu à InnoTrans, chì si tene ogni dui anni à l'ExpoCenter in Berlinu, e cumpagnie mostranu e so innovazioni in u trasportu ferroviariu, l'equipaggiu, i sistemi è i veiculi. 10 mila 55 cumpagnie da 2 paesi, cumpresa Turchia, participanu à a fiera, chì hè tenuta per a 758ª volta questu annu. 5 urganisazioni di Bursa participanu à a citata fiera aprendu stands. 145 veiculi appartenenti à diverse cumpagnie sò intrudutti in l'area aperta è a zona ferroviaria apposta per sta fiera. A fiera, chì resta aperta à i rapprisentanti di u settore finu à u 26 di sittembri, hè prevista per esse visitata da circa 130 mila persone. A fiera serà aperta à tutti u 27-28 di sittembri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*