Unità è Solidarità Enfasi nantu à a Gala di Fiera Innotrans di BTSO

L'enfasi di BTSO nantu à l'unità è a sulidarità à a Gala di a Fiera Innotrans: i burocrati è u mondu cummerciale chì participanu à a "Fiera Internaziunale di Tecnologie, Sistemi è Strumenti Ferroviari (Innotrans 2014) tenuta in Berlinu cum'è parte di a Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO) Global Fair. I rapprisentanti di u Prughjettu di l'Agenzia anu datu missaghji di unità è di sulidarità à a cena di gala.

U mondu di l'affari di Bursa cuncintrau nantu à a Fiera Innotrans, chì hè mostrata cum'è una di e più grandi fiere di u mondu in u so campu. E cumpagnie di Bursa, chì sò ghjunte in Berlinu cù l'aviò privatu pigliatu da l'Aeroportu Yenişehir cù u prugramma fiera urganizata da BTSO, anu avutu l'uppurtunità di scuntrà unu à unu cù e cumpagnie giganti di u mondu. Dopu à e visite di fiera, un prugramma di gala hè statu tenutu da BTSO in Berlinu. Sottosegretariu di u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia Prof. Dr. Ersan Aslan, u guvernatore di Bursa Münir Karaloğlu, u sindaco metropolitanu Recep Altepe, u presidente di BTSO İbrahim Burkay, u presidente di l'Assemblea BTSO Remzi Topuk, u membru di u cunsigliu di BTSO Emin Akça è quasi cumpagnie 150 di Bursa anu participatu.

"SEMU SEMPRE CU U NOSTRE MONDU DI L'AFFARI"
Dichjarà chì u mondu cummerciale di Bursa hà visitatu a Fiera Innotrans è hà esaminatu attentamente l'ultimi sviluppi in u settore, u presidente di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu: "Ùn pudemu micca vede un'altra regione organizata cum'è Bursa è cuscenti di l'impurtanza di sta questione. Bursa hè cuscente di l'impurtanza di u settore. Cum'è BTSO, continueremu sempre à stà vicinu à u nostru mondu cummerciale ".

Spieghendu chì a cuuperazione universitaria è industriale hà da ghjucà un rolu di attivazione per a Turchia per ghjunghje à i so scopi 2023, Burkay hà dettu: "Cum'è BTSO, vulemu aumentà u numeru di centri R&D in Bursa. Vulemu chì u nostru travagliu in ULUTEK è TTO sia integratu cù l'industria. A riduzione di u numeru di centri di R&D à 30 da u nostru ministeru hè un grande vantaghju per Bursa. In l'ultima riunione chì avemu tenutu cù TTO, avemu scambiatu idee cù quasi cumpagnie 60. A ora, 26 di e nostre cumpagnie anu centri di R&D in Bursa. Vulemu aumentà stu numeru ".

U sottusegretariu Ersan Aslan, chì hà dichjaratu chì u putere di Turchia era ricunnisciutu da u mondu, hà dettu: "Avemu vistu questu in persona à a fiera Innotrans. Avemu da avè l'abitudine di travaglià inseme. E nostre cumpagnie duveranu definitivamente pissà à a porta di l'università è cooperà. Cum'è u Ministeru, attachemu impurtanza à a cooperazione universitaria è industriale ".

GUVERNATORE KARALOĞLU: "BURSA HA UN FUTURU IN I SISTEMI FERROVIARI"
U guvernatore Münir Karaloğlu, chì hà dichjaratu chì e cumpagnie chì anu visitatu à a fiera li davanu speranza per a notte di Turchia, hà dettu: "A nostra urganizazione fiera organizata da BTSO ci hà mostratu una volta di più sta determinazione è eccitazione. Staremu sempre da u nostru mondu cummerciale in questu sensu ".

Spieghendu chì u putere industriale di Bursa hè statu di novu dimustratu à u mondu, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu: "E cumpagnie chì vedete à a fiera ghjucanu avà a so ultima carta d'atout. Perchè Turchia hè avà seguita cù interessu da tutti. U nostru paese hè diventatu un centru di produzzione tecnologica ".

U presidente di l'Assemblea BTSO, Remzi Topuk, hà dichjaratu chì l'urganizazione di a Fiera Innotrans hè stata assai produtiva per e cumpagnie di Bursa è hà dettu: "I nostri cumpagnie anu seguitu da vicinu l'evoluzione in u settore di i sistemi ferroviari cù una organizazione fiera assai bona. U Prughjettu di l'Agenzia Fiera Globale BTSO riuniscerà u mondu di l'affari cù u mondu cù novi urganisazioni fieri ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*