Bursa Silkworm hà debutatu in Europa

Bursa's Silkworm hà debuttatu in Europa:Durmazlar A holding aspira à trasportà e cità europee cù Green City, un novu veiculu di u sistema di ferrovia ligera chì hà sviluppatu.

U primu fabricatore di tram naziunale di Turchia si prepara à purtà dui mudelli novi à a Fiera Innotrans in Germania Durmazlar A holding aspira à u trasportu di e cità europee cù a Green City chì hà sviluppatu. Durmazlarhà u scopu di pruduce u primu veiculu di metro domesticu di Turchia dopu i veiculi di u tram è i veiculi di u sistema di ferrovia leggera.

Custruendu a so visione futura nantu à i machini è i sistemi ferroviari Durmazlar A tenuta si prepara à participà à Innotrans 2014 cù u mudellu à dui sensi di u tram di Silkworm chì viaghja per e strade di Bursa è un novu veiculu di u sistema di ferrovia leggera, Green City (LRV). Mostrarà i so veiculi in Innotrans 23, a più grande fiera di sistemi ferroviari di u mondu, chì si tene ogni dui anni in Berlinu è si terrà per a 26a volta questu annu trà 12-2014 settembre. Durmazlarintroducerà dui mudelli novi à a fiera. Durmazlar Holding Chairman di u Cunsigliu di Amministrazione Hüseyin Durmaz hà dettu chì cuntinueghjanu a pruduzzione è u sviluppu di u sistema ferroviariu domesticu, chì anu cuminciatu in 2009, senza interruzzione. Dichjarà chì i 6 trams chì anu consegnatu à a Municipalità Metropolitana di Bursa l'annu passatu funzionavanu cun successu, Durmaz hà dettu chì anu aghjustatu 2 novi mudelli à a so gamma di prudutti per mira à i mercati domestici è internaziunali. Dichjarà chì facenu i piani necessarii per u disignu di un veiculu di metro domesticu in u sicondu trimestre di l'annu prossimu, Hüseyin Durmaz hà dettu chì cumpletaranu a gamma di prudutti di u veiculu di u sistema ferroviariu urbanu.

Fararà Durmaray una marca globale

Spieghendu chì anu u scopu di diventà una marca in u mercatu internaziunale cù a marca Durmaray, Durmaz hà dettu: "Ci preparamu per participà à l'offerta in Europa cù u veiculu di metro ligeru Green City, chì avemu da esse presentatu in a fiera. U nostru paese hà una infrastruttura di produzzione creata da l'industria di l'automobile, cusì pudemu facilmente cumpete cù i fabricatori europei in termini di qualità è costu. Tuttavia, avemu bisognu di creà a nostra propria marca, micca solu di pruduce. A capitale straniera abbanduneghja u nostru paese quandu e cundizioni cambianu o ùn sò micca adattati. Esempii di questu sò ancu stati sperimentati in u nostru paese. Tuttavia, cum'è capitale domesticu, simu nati in questu paese, esistimu cun questu paese è continueremu à travaglià per questu paese, qualunque sia e cundizioni ". Dichjarà chì volenu aumentà ancu a tarifa di localizazione, chì hè di 67 per centu, Hüseyin Durmaz hà dettu, invece, avè u primu centru di R&D in u settore di a machina, DurmazlarHà mintuatu ancu chì, per via di a so cuuperazione cù Alstom francese, pruduce è esporta ancu bogies di treni d'alta velocità. Durmaz hà ancu dichjaratu chì anu destinatu à u mercatu di i sistemi ferroviari per cuntribuisce à l'obiettivu di esportazione di 2023 miliardi di dollari di Turchia in 500. DurmazlarHà a capacità di pruduce 100 tram à l'annu s'ellu ci hè dumanda.

"Vendaremu u verme di seta in Germania prima, a nostra unica cumpetizione hè u Cinese".

Hüseyin Durmaz hà enfatizatu chì a linea Bursa hè una di e linee più difficiuli in Turchia cù a so pendenza 8.2 è curve è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni; "Silkworm si pruvò in Bursa, avemu guadagnatu fiducia. Vendimu u verme di seta in Germania prima. Mi sentu cusì. I costi sò alti quì, ùn ponu micca pruduce. Una volta chì i veiculi chì avemu digià vindutu in Germania cumincianu à muvimenti, pigliaraghju i tamburi è ghjucà nantu à a strada. Ghjucà è ghjucà mè stessu. L'unichi rivali sò i Cinesi. U statu li subsidia. Dopu à l'Alimagna, venderemu ancu in Cina prima. Ci anu vindutu dapoi seculi, vendemu ancu noi. Hè ancu chì succede.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*