L'affirmazione di Bursaray chì l'offerta di vagone hè stata ritardata

A dichjarazione di Bursaray chì l'offerta di vagone hè stata ritardata: Hè statu dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Bursa ùn hà micca apertu una offerta di vagone per Bursaray à tempu.

A dichjarazione di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, chì si preparanu à esce per aumentà u numeru di vagoni di Bursaray in l'ultima riunione di u Cunsigliu di a municipalità metropolitana, hè stata criticata da l'ingegnere civile Necati Şahin, chì hà dichjaratu chì l'offerta hè stata ritardata. "Semu stati stupiti da e parolle di u nostru sindaco metropolitanu", disse Şahin, aghjustendu: "U sughjettu di u vagone necessariu per a tappa di Arabayatagi-Kestel hè diventatu una cummedia cumpleta. In ogni casu, cù a custruzzione di u sistema ferroviariu, chì duverebbe esse fattu da u principiu, a signalazione è l'offerta di vagoni duverebbe esse realizatu simultaneamente. Dopu à a fine di a custruzzione è di a signalazione, i vagoni seranu abbassati à a linea è u sistema cumincià à travaglià ".

"U tempu di consegna di i vagoni da esse offerti durarà 2-3 anni"
Şahin hà dettu: "Chì hà fattu a nostra amministrazione di a Municipalità Metropolitana? Hà fattu solu a custruzzione; Hà cuminciatu à operare nantu à a linea Arabayatağı-Kestel pittendu i veiculi di rottami di u metro di Rotterdam in verde senza signalazione. Piglià sti carru in spidizioni senza alcuna infrastruttura tecnica hè una illusione amatoriale, senza sperienza, chì ùn cunvene micca à l'amministrazione di a cità. L'amministrazione municipale hà cunsideratu i residenti di Bursa degni di veiculi senza aria condizionata. Ci sò frequenti guasti o accidenti per via di vagoni di scarti, ma sò oculati da i residenti di Bursa. Inoltre, u tempu di consegna di i vagoni per esse licitatu serà di 2-3 anni è a riunione di i vagoni cù a linea si farà cun un ritardu di 3-4 anni, ancu s'è a linea hè finita. A Municipalità Metropolitana prova di ingannà u nostru populu cù una gestione di percepzioni chì ghjoca solu nantu à i tribune è si burla di l'intelligenza di u nostru populu. Ma anu da sapè chì a ghjente di Bursa hè cuscente di questu ".

"A ghjente di Bursa soffre di decisioni sbagliate"
Dichjarà chì "I Burstiani affrontanu grandi difficultà in u trasportu di u sistema ferroviariu per via di decisioni di gestione sbagliate", Şahin hà dettu chì i passageri sperimentanu un risicu per a sicurità in a linea Arayabatağı-Kestel, induve i vagoni di scarti sò usati, è chì i vechji vagoni senza aria condizionata cuntinueghjanu à esse. utilizatu in questa linea malgradu tutti i so avvirtimenti. Şahin hà dettu: "A capacità di trasportu di Bursaray hè diminuita à u 2,5 per centu, cù u sistema, chì duverebbe esse in u calendariu di 15 minuti, cù scenarii di funziunamentu sbagliati, mudificazioni di u prugettu sbagliati è vagoni chì ùn sò micca stati pigliati in tempu, andendu finu à 20- 23 minuti. I residenti di Bursa soffrenu di l'offerta di vagone, chì ùn hè micca stata fatta à tempu ", hà rispostu.

1 Comment

  1. U sgiò necati şahin ùn hà nunda di aghjunghje à u sistema di ferrovia di bursa altru chè a critica.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*