U ponte di u Bosforu hè previstu per esse custruitu in Çanakkale

U ponte di u Bosforu hè previstu per esse custruitu in Çanakkale: u guvernatore Çınar: "Ci hè un grande bisognu di custruisce un ponte in Çanakkale. Ùn ci hè nunda da dì à questu " "Sapete, ci hè un slogan chjamatu "Ùn l'aghju micca fattu". « À l’iniziu tutti s’opponenu, ma poi tutti li passanu cun grande felicità ».
U guvernatore di Çanakkale Ahmet Çınar hà dichjaratu chì ci hè una grande necessità di custruisce un ponte di u Bosforu in a cità è hà dettu: "Sapete, ci hè un slogan cum'è "Ùn lasceraghju micca esse custruitu". « À u principiu, tutti s’opponenu, ma poi tutti li trasmettenu cun grande felicità », disse.
In a so dichjarazione à i ghjurnalisti in Polisevi, Çınar hà dettu chì a creazione di un ponte di u Bosforu trà i distretti di Gelibolu è Lapseki hè stata inclusa per a prima volta in u pianu di sviluppu di scala 1/100000 preparatu per Çanakkale.
Dichjarà chì ci sò longu file per i cunduttori chì volenu attraversà u Bosforu in ferry, soprattuttu durante i periodi cum'è e vacanze, Çınar hà spiegatu chì sta situazione face soffrenu i citadini.
Enfatizendu chì sta densità deve esse ridutta, Çınar hà cuntinuatu cusì:
"Ci hè un grande bisognu di custruisce un ponte in Çanakkale. Ùn ci hè nunda di dì à questu. Sapete, ci hè un slogan chjamatu "Ùn lasciaraghju micca fà". À u principiu tutti s'opponenu, ma poi tutti u passanu cun grande felicità. Avà ci hè una situazione cum'è questu; Ci sò persone chì venenu soprattuttu da Istanbul o altri lochi à a vigilia di vacanze, in i ghjorni di vacanze, è in fine di settimana. Avemu vistu a situazione di u trafficu. U trasportu navale ùn hè micca abbastanza per questu. Ci hè un grande interessu è folla. A ghjente soffre assai. Recentemente, a fila hà righjuntu 18 chilometri. Di sicuru, avà ognunu s'aspittava qualcosa da u Guvernatore o a cumpagnia chì furnisce u trasportu marittimu in u Bosforu, ma ùn hè micca cusì faciule per risolve questu. Ùn pudete micca cumprà barche per un valore di 20 milioni di lire per solu 50 ghjorni di usu annu. Ùn avemu nè l'uppurtunità nè u putere di fà questu. Dunque, stu ponte risolverà parechje cose. Questu hè una bona cosa. Di sicuru, e coordenate sò cose chì ponu sempre cambià. In questu sensu, forse certe cose sò state finite, ma u travagliu nantu à u ponte cuntinueghja ".
Rimarchendu chì a pupulazione di Çanakkale cresce rapidamente, Çınar hà dichjaratu chì a custruzzione imprevista è prublemi simili ponu esse eliminati cù i prughjetti preparati da squadre prufessiunali, è chì i guverni lucali duveranu agisce inseme nantu à sta questione.
– Discussioni di zonificazione in Bozcaada
Un ghjurnalistu hà ricurdatu à Çınar chì a municipalità di u distrittu s'oppone à u ministeru in quantu à u pianu di zoning per Bozcaada.
Dichjarà chì rispetteranu l'obiezione di a municipalità, Çınar hà dettu:
"Una populazione di 2040 mila hè prevista per a regione per u 11. Questa ùn hè micca una populazione assai grande. Ci hè ancu una situazione cusì; Un'isula pò esse assai bella è tranquilla, ma s'ellu ci hè più persone chì volenu campà quì è l'isula pò manighjà, l'altri anu u dirittu di campà ancu quì. A logica di "Semu 2 mila persone quì, simu assai còmode, nimu ùn deve vene" ùn hè micca una logica curretta. Per quessa, esaminendu questu in ogni aspettu di a suciulugia suciale è di a psiculugia suciale, sta pupulazione hà u dirittu di campà quì quant’è l’isula pò manighjà, senza esagerà. "Ùn dicu micca questu in u sensu chì sustene u pianu, ma tuttu deve esse in linea cù a scienza, l'età è l'equità".
Çınar hà ancu toccatu à a custruzzione di l'alberghi in Gökçeada, chì era in u scopu di u pianu di zonificazione è era previamente decisu di esse demolitu per l'allegazioni di custruzzione illegale.
Dichjarà chì u Cunsigliu Municipale hà pigliatu una decisione nantu à a conformità dopu chì u pruprietariu di a custruzzione hà iniziatu u travagliu, Çınar hà dettu: "Allora u tribunale annulla un latu. Allora a municipalità piglia una altra decisione. "Qui, sò stati fatti cose difficili o ancu impussibili di cumpensà perchè e duie parti ùn anu micca agitu cù cura, è e duie parte ponu difendesi", disse.
Dichjarà chì l'investitore vulia cuntinuà u so travagliu basatu annantu à a decisione di u cunsigliu, Çınar hà dettu: "Sò sicuru chì u Cunsigliu Municipale sapia chì ùn era micca una decisione assai bona quandu hà pigliatu sta decisione. "A situazione hè ghjunta à un puntu chì sta questione ùn pò esse risolta da a lege, ma pò esse risolta da a moralità suciale", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*