Bursa morale per l'imprese turche in competizione cù i giganti mundiali

U morale di Bursa per l'imprese turche in competizione cù i giganti mundiali: u guvernatore Karaloğlu è u presidente di BTSO Burkay anu esaminatu a Fiera di l'Energia Eolica di Amburgo è a Fiera di Veiculi Commerciali è Sub-Industria di Hannover.

U sottusegretariu di u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Ersan Aslan, u guvernatore di Bursa Münir Karaloğlu è u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria (BTSO) di Bursa, İbrahim Burkay, anu assistitu à fiere internaziunali in Hannover è Amburgo è anu visitatu cumpagnie turche. Inseme cù 150 imprenditori di Bursa, u sottusegretariu Ersan Aslan, u guvernatore Karaloğlu è u presidente BTSO Burkay anu esaminatu a Fiera di l'Energia Eolica di Amburgo è a Fiera di Veiculi Commerciali è Sub-Industria di Hannover.

Visità u stand di l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludağ (OIB) à a Fiera di Veiculi Commerciali è Sub-Industrie Honnever, a delegazione di Bursa hà scontru cù cumpagnie cum'è Karsan, Otokar, Brusa è Isuzu. U protocolu di Bursa hà visitatu i stand di l'imprese Bursa chì participanu à l'urganisazione, chì si mostranu cum'è e fiere più impurtanti di u mondu in u so campu, è vulia successu. Dopu, a delegazione hà scontru cù i funzionari di l'Associazione Tedesca di l'Industria Automobilistica. Aslan, Karaloğlu è Burkay anu esaminatu a Fiera di l'Energia Eolica di Amburgo dopu i so cuntatti in Hannover. U protocolu di Bursa hà scontru cù i funzionari di e cumpagnie turche quì è hà ricevutu infurmazioni nantu à novi prughjetti è studii. Durante a visita, i burocrati di u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia anu ancu scontru cù i rapprisentanti di l'imprese turche è evaluate e so dumande di incentivi è supporti di R&D.

L'IMPRESE BURSA COMPETE CU I GIGANTI DI U MONDU
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà spiegatu chì e cumpagnie turche participanu à l'urganisazioni fieri più impurtanti di u mondu è cumpetenu cù i giganti di u mondu. İbrahim Burkay hà dettu: "Semu fieri di l'eccitazione è a determinazione di e nostre cumpagnie di Bursa. Cum'è BTSO, apremu novi orizzonti per e nostre cumpagnie chì volenu espansione à l'esteru in u scopu di u Prughjettu Global Fair Agency. Hè una sensazione assai piacevule per vede e nostre cumpagnie da Bursa in fiere famose in u mondu in Germania. Ringraziu sinceramente tutti i nostri industriali chì anu cuntribuitu à l'obiettivi di Turchia 2023 ".

"SIAmu SEMPRE CU I NOSTRE IMPRESE"
U sottusegretariu Aslan, invece, hà dichjaratu chì a participazione di l'imprese turchi in Innotrans in Berlinu, l'energia eolica in Amburgo è a Fiera di Veiculi Commerciali è Sub-Industria in Honnever mostra l'ultimu puntu chì u paese hà righjuntu. Aslan hà dettu: "Cum'è u Ministeru, simu sempre cù e nostre cumpagnie. Vulemu chì e nostre cumpagnie dà impurtanza à a R&D. Grazie à i centri di R&D, e nostre cumpagnie ponu piglià u so postu in i mercati mundiali firmendu prughjetti megliu. Vogliu ringrazià e nostre cumpagnie chì participanu à a fiera in Germania è li augurà successu ".

U guvernatore Münir Karaloğlu hà nutatu chì a Turchia face passi fermi per diventà un paese produttu è esportatore di tecnulugia. Karaloğlu hà dettu: "Avà, e nostre cumpagnie di Bursa si aprenu à u mondu. Piglianu u so postu in i mercati mundiali. Avemu vistu l'eccitazione di e nostre cumpagnie una volta di più à e fiere in Germania. Bursa hè una di e cità industriali più impurtanti di Turchia. Bursa serà una forza impurtante per a Turchia per ghjunghje à i so obiettivi di 2023. Sò fieru di vede a determinazione è a determinazione di e nostre cumpagnie ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*