Eid hè ghjuntu, i biglietti sò venduti in i treni d'alta velocità

Eid hè ghjuntu è i biglietti sò stati venduti in i treni d'alta veloce: Hè statu informatu chì i biglietti sò stati venduti u 2-3 d'ottobre è u 7-8 d'ottobre per via di a Festa di u Sacrificiu nantu à i voli YHT.

Hè statu informatu chì i biglietti per u Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì hè una di e preferenze di trasportu di i citadini, sò venduti trà u 2-3 d'ottobre è u 7-8 d'ottobre, cù solu pochi ghjorni. prima di a festa di u Sacrificiu.

Sicondu l'infurmazioni ricevute da u currispundente AA da i funzionari TCDD, YHT sò diventati u primu veiculu di trasportu chì vene in mente in quantu à u viaghju, postu chì sò veloci è còmode nantu à e linee Ankara, Istanbul, Eskişehir è Konya.

Ùn ci hè micca vacanti in i biglietti, chì sò messi in vendita 20 ghjorni prima di e vacanze in YHT, eccettu per i rimborsi è i cambiamenti di viaghju. Quelli chì lascianu a so pianificazione di vacanze à l'ultimu ghjornu valuteranu i mezi di trasportu alternativu.

I YHT trasportanu circa 12 mila passageri per ghjornu in 10 viaghji, 14 trà Ankara è Istanbul, 4 trà Eskişehir è Ankara, 40 trà Ankara è Konya, è 17 trà Eskişehir è Konya. Hè previstu chì circa 4 mila persone viaghjanu da YHT durante u periodu di 70 ghjorni chì copre prima è dopu a festa.

  • "U 72 per centu di i passageri di a linea Eskişehir-Ankara sò nantu à u trenu d'alta velocità"

U Manager di a Stazione Ferroviaria di Eskişehir, Süleyman Hilmi Özer, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì prima di l'apertura di a linea Ankara-Eskişehir YHT in 2009, u 78 per centu di u trasportu trà e duie cità era furnitu per strada.

Dichjarà chì YHT hà attiratu una grande attenzione da i citadini per via di a so rapidità è cunfortu, Özer hà dettu:

"Secunnu i dati chì avemu, YHT hè diventatu un veiculu di viaghju chì attrae una grande attenzione in termini di viaghju nantu à e linee Ankara è Istanbul. Attualmente, u 72 per centu di i passageri di a linea Eskişehir-Ankara sò in u trenu d'alta velocità. Prima, l'autostrada era in questi numeri, avà l'indicatore hè invertitu. Se u citadinu ùn pò truvà un locu cun noi, guardà altri mezi di trasportu. I biglietti Eid sò in vendita 20 ghjorni in anticipu. Quelli chì pianificanu in anticipu anu più probabilità di truvà un locu. Quelli chì lascianu u pianu di vacanze à l'ultimi ghjorni avarà prublemi in u trasportu ".

Spieghendu chì u tassu di occupazione in i paesi chì operanu treni d'alta velocità in u mondu hè di circa 60 per centu, Özer hà dettu: "I YHT in Turchia operanu cù un tassu di occupazione di 90 per centu. A causa di l'intensu interessu di i citadini in YHT, TCDD faci ancu piani. Pruvaremu di risponde à e dumande cù i novi set YHT da cumprà l'annu prossimu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*