Investigazione annantu à l'Accidenti Invitanti à a Strada Mavişehir

Investigazione nantu à a Strada Mavişehir Invita à l'Accidenti: u Sindaco di Didim A. Deniz Atabay è a so delegazione inseme cù u 2u Direttore Regionale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu anu investigatu nantu à a strada Mavişehir.
U Sindaco di Didim A. Deniz Atabay è u 2u Direttore Regionale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu in a Regione Mavişehir nantu à a strada Didim-Söke, induve l'accidenti si sò spessu è e vite sò perse in u nostru distrittu, Didim, chì hè in a zona di rispunsabilità di ​l'autostrade. U vice-sindaco Ercan Atasoy, i membri di u Cunsigliu Hatice Gençay è Ahmet Yılmaz è ingegneri di l'autostrada anu participatu à a rivista.
Mentre faceva un esame à a junction Abalı, Abdulkadir Uraloğlu, u 2u Direttore Regionale di l'Autostrade, hà dettu ch'elli furnianu assistenza tecnica. Dopu, mentre faceva ispezioni nantu à a junction right-Tur è a strada davanti à u garage Mavişehir, u sindaco Atabay hà dichjaratu chì a densità in a regione aumentava in a stagione estiva, è chì l'accidenti sò stati invitati per a mancanza di illuminazione è pavimenti. è hà dichjaratu chì i passi devenu esse fatti in questu sensu.
Abdulkadir Uraloğlu, 2u Direttore Regionale di Autostrade, hà dichjaratu chì u prughjettu di u travagliu di strada divisu trà Akköy è u centru di Didim hè statu finitu, è chì u prugettu hè statu sottumessu à u Cunsigliu di Monumenti per via di a presenza di spazii prutetti nantu à a strada, è hà dettu chì dopu u cumpletamentu di e parti mancanti, hà ricevutu l'infurmazioni chì u prugettu puderia passà da a prossima riunione.
Abdulkadir Uraloğlu, u 2u Direttore Regionale di l'Autostrade, hà dichjaratu chì u prugettu deve esse investigatu, è chì certi travaglii è arrangiamenti di intersezzione deve esse fatti nantu à a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*