U tram di Istanbul hè sbarcatu in Berlinu (Galleria di foto)

Istanbul Tram andò à Berlinu: Istanbul Tram, chì hè statu cuncepitu è ​​ingegneria da Istanbul Transportation Inc. è pruduciutu in cuuperazione cù cumpagnie lucali, andò à Berlinu. I Trams rapprisentanu u nostru paese in InnoTrans, a più grande fiera internaziunale di u settore.

InnoTrans, chì hè stata tenuta per a 23a volta questu annu in Berlinu, Germania, trà 26-2014 settembre 10, hè a più grande fiera di sistemi ferroviari in u mondu. Participendu à a fiera da Turchia, Istanbul Transportation hà introduttu e so attività in u campu di l'operazione, u mantenimentu è l'ingegneria in a fiera.

37 COMPANIE DA TURCHIA PARTICIPATE

Inoltre, un totale di 37 cumpagnie di Turchia, cumprese TCDD, a cumpagnia di trasportu publicu urbanu Burulaş di a Municipalità Metropolitana di Bursa, è parechje cumpagnie industriali lucali, anu participatu à a fiera induve u Tram di Istanbul hè statu esibitu. A Municipalità Metropolitana d'Istanbul, chì hà u scopu di stabilisce una rete di sistema ferroviariu di 2019 km di lunghezza per u 400, cuntinueghja i so sforzi per aduprà veiculi è equipaghji domestici in u scopu di a so visione in i sistemi ferroviari. U tramviu domesticu "Istanbul Tram", cuncepitu è ​​ingegneratu da Istanbul Transportation, una filiale di a Municipalità Metropolitana, hè statu esibitu in InnoTrans, a fiera più prestigiosa è più grande di u settore, tenuta in Berlinu u 23-26 settembre 2014.

DAI A BONA NOTIZIA IN MARZO

U Tram d'Istanbul, cuncepitu è ​​pruduttu da Istanbul Transportation, hè andatu nantu à i binari in ferraghju 2014 cù u slogan "Centu per centu Istanbulite", è u sindaco Topbaş, chì hà presentatu personalmente u veiculu, hà fattu a so prima prova. Allora, u sindaco Topbaş hà presentatu u veiculu, chì hè statu esibitu per a prima volta à a 2014a Fiera EurasiaRail tenuta in Istanbul in marzu 4, è hà datu a bona nutizia chì u Tram di Istanbul rapprisentarà u nostru paese in Germania.

REFLECTS ISTANBUL

U disignu di u veiculu di u tram lucale, da una banda, riunisce u passatu è u presente di Istanbul, è da l'altra parte, revela a tecnulugia avanzata è e caratteristiche di l'ingegneria di i veiculi. Per quessa, i veiculi sò stati utilizati cù parechje identità, chì formanu basicamente a siluetta di a cità di Istanbul, ma à u stessu tempu, tutti l'indicatori d'identità sò stati usati in una sola pignatta.

PASSU I TEST

I veiculi domestici, chì ponu esse aduprati sia cum'è metro ligeru è tram, sò stati cuncepiti in cunfurmità cù e cundizioni di Istanbul. U tram 100% lucale d'Istanbul hè conforme à i standard internaziunali è hà passatu i testi di sicurezza necessarii, cumprese teste di funzione, teste statiche è dinamiche, teste di sicurezza di navigazione, teste di prestazioni è freni, sottu a supervisione di organizzazioni accreditate è ricevutu tutti i certificati di conformità.

SIGNATURE DI PIÙ DI 250 IMPRESA

Ancu sottu u coperchio di u mutore di una vittura utilizata com'è pruduttu finali, ci sò firme di più di 250 cumpagnie. Dunque, s'ellu hè strada o ferrovia, u fabricatore di sti veiculi ùn hè in realtà una sola cumpagnia. L'industria di basa hà numerose cumpagnie di fornitori.

I LAVORI INIZIATI 17 ANNI FA

U prucessu hà iniziatu in u 1995 cù a pruduzzione domestica di e maniche in i vagoni è cuntinuò cù a produzzione di a parte in cuuperazione cù l'industria domestica. Cù u vantaghju di l'esperienza di l'ingegneria di a cumpagnia, hè diventata in studii di veiculi di design domesticu dapoi u 1997.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*