L'Istanbulisti si scontranu cù "Bus Elettrici" chì Funcionà cù Metrobus

I Istanbuliti seranu presentati à "Bus Elettrici" chì operanu principalmente in Metrobus: U Direttore Generale di Istanbul Electric Tramway and Tunnel Enterprises (IETT), Mümin Kahveci, hà dichjaratu chì i Istanbuliti cumincianu à trasportà cù veiculi di trasportu publicu elettricu in pocu tempu è hà dettu: "2019 per centu di a flotta serà elettrica in 25 ", disse.

Ellu disse chì IETT hè una di e più antiche istituzioni in Turchia è chì sò stati in un grande attaccu in u trasportu publicu in l'ultimi anni.

Nutendu chì IETT hà cuminciatu à rinnuvà a so flotta di veiculi, Kahveci hà nutatu chì anu aghjustatu 2 novi veiculi à a so flotta in l'ultimi anni 850, è chì circa 3 mila di l'autobus publichi è altri veiculi di trasportu publicu sò stati rinnuvati.

Kahveci hà dichjaratu chì ci sò 360 veiculi CNG in a flotta à u mumentu, è chì questi veiculi cunsumanu menu carburante, contaminanu menu l'ambiente è facenu menu rumore, cusì aumenteranu u numeru di veiculi CNG in a flotta.

  • U 30 PERCENTU DI A FLOTTA SERÀ "CNG"

Indittendu chì i travaglii di l'autobus elettricu cuntinueghjanu è l'applicazioni di teste chì anu fattu in quantu sò state cuncluse cù successu, Kahveci hà dettu: "Avemu cuminciatu à trasportà a ghjente di Istanbul cù veiculi di trasportu publicu elettricu in pocu tempu. Avemu u scopu di fà 2019 per centu di a nostra flotta elettrificata è 25 per centu alimentata da CNG in 30 ", disse.

Kahveci hà dichjaratu chì stanu travagliendu nantu à a tecnulugia di i veiculi elettrici, in particulare in e linee di metrobus, è hà dettu: "Avemu travagliendu in un veiculu senza cunduttore più longu è più faciule da gestisce. Di sicuru, ùn hè micca faciule, hè una cosa difficiule. Ci hè un prublema di ponte. Ùn pudemu micca installà un sistema di veiculi guidatu da l'electricità da a catenaria nantu à u Ponte di u Bosforu. Avemu travagliatu nantu à un sistema chì pò passà quella regione cù una bateria. Quandu ghjunghjemu à un livellu tecnologicu affidabile, annunceremu questu à u publicu è cuminciaremu à travaglià ".

Nutendu chì anu aumentatu e misure significativamente dopu à l'accidenti di l'autobus chì anu accadutu recentemente, Kahveci hà dettu:

"Avemu cuminciatu à realizà cuntrolli di emissioni è inspeccionà i sistemi di gestione di mantenimentu di i veiculi è i so propri servizii autorizati. Pigliamu fora di serviziu i veiculi chì i standard di mantenimentu ùn sò micca abbastanza. In u passatu, avemu usatu per emette una licenza di travagliu basatu annantu à l'ispezione annuale da TÜVTÜRK. Avemu avà aghjurnatu a prucedura. Avemu avà cuntrollà trè volte à l'annu, o istantaneamente, invece di una volta à l'annu. Di sicuru, ci hè una dimensione ecunomica. Per questu, simu in cooperazione cù diverse istituzioni di u statu ".

  • A FLOTTA PIÙ GIOVANE E TECNULOGICA D'AURUPA

Kahveci hà enfatizatu chì 125 autobus articulati seranu messi in serviziu in u scopu di una licitazione chì anu tenutu a settimana passata, è hà dettu: "A nostra età di a flotta hè di 5,5 anni. Avemu l'età di i veiculi più ghjovani è tecnologichi in Europa. "Cerchemu di rende sustenibile", disse.

Nutendu chì anu ricevutu frequenti richieste d'aiutu da l'autorità di trasportu à l'esteru, Kahveci hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"I funzionari da u Pakistan à l'Arabia Saudita, da parechji paesi europei à Israele venenu à noi è uttene infurmazioni nantu à a migliurà a gestione di u trasportu, a selezzione di i veiculi è a gestione di mantenimentu. Questu hè cumu cooperatemu cù 20-25 paesi ogni annu. Avemu ancu furmatu un gruppu cù e cità di a dimensione di Istanbul cum'è New York, Londra, Parigi, Hong Kong è Kuala Lumpur. Avemu dinò riunioni cumuni cun elli. Dunque, cuntinuemu u nostru trasferimentu di cunniscenze attraversu stu gruppu di sulidarità ".

Kahveci hà dichjaratu ch'elli ùn pensanu micca di fà un regulamentu nantu à i prezzi di u trasportu publicu, aghjustendu chì cuntinueghjanu à subsidià i studienti, è chì a municipalità metropolitana paga 15 centesimi supplementari à l'autorità di trasportu per ogni usu di akbil.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*