Treni d'alta velocità chì ùn si fermanu in Izmit

I treni d'alta velocità chì ùn si fermanu micca in Izmit: ùn mi piace micca à ripetiri troppu spessu. Ma sfurtunatamenti a nostra cità hè abbandonata. Ùn ci hè nimu chì difende i diritti di a ghjente di sta cità.

Tuttavia, sta cità hà datu un grande sustegnu à i quadri pulitichi chì dirigenu u nostru paese è a nostra cità dapoi u 2002. Li hà datu l'autorità è u putere. Ma sò estremamente incapaci di prutege è difende i diritti di sta cità è di a so ghjente.

Comu sapete, i servizii di treni d'alta velocità sò cuminciati trà Istanbul è Ankara. Funziona abbastanza bè ancu. E persone chì venenu è vanu da Izmit à Ankara o Eskisehir ponu viaghjà assai cunfortu à prezzi assai ragiunate. Prestu, serà ancu pussibule di andà in Konya cù u Trenu d'Alta Velocità da Izmit.

Fighjate, era prumessu chì u trenu suburbanu viaghja trà Istanbul è Adapazarı inseme cù u Trenu d'Alta Velocità. Ùn aghju micca bisognu di ricurdà à l'autorità pulitiche di a nostra cità nantu à sta dichjarazione. Perchè hè un travagliu duru. Supera assai u nostru.

Ma l'aghju fattu in queste colonne quandu u Trenu d'Alta Velocità hà cuminciatu à travaglià nantu à a linea Istanbul-Ankara. Ci hè 7 servizii di treni à alta velocità trà Istanbul è Ankara per ghjornu. Ci hè un Trenu d'Alta Velocità da Izmit à Istanbul à 11.52, 14.55, 17.40, 20.42. I treni partenu da Izmit à Ankara à 08.24, 11.26, 14.14 è 16.54.

In altre parolle, 7 treni di 5 chì vanu in a direzzione di Ankara è 7 di i treni di 5 chì vanu in a direzzione di Istanbul si fermanu à a stazione di Izmit, piglianu è lascianu i passageri.

Ci hè un YHT chì si alza à 06.00:08.00 di a matina da Ankara è passa per Izmit à 19.00:21.00. Ùn si ferma micca in Izmit. Di novu, ci hè l'ultimu trenu chì partenu da Ankara à XNUMX. Stu trenu và à Istanbul versu XNUMX senza firmà in Izmit.

U primu trenu, chì parte da Istanbul à 06.15 di a matina, passa per Izmit à 07.00. In novu, l'ultimu trenu, chì parte da Istanbul à 19.10, va senza piantà à a stazione di Izmit à 20.00:5. Paragunatu à i treni 14 durante u ghjornu, u primu è l'ultimi treni sta matina sò assai più impurtanti. Università aperti. Ci sò studienti chì vanu da Izmit à Istanbul è da Istanbul à Izmit. U primu trenu à a matina per andà in a scola è l'ultimu trenu à a sera per vultà in casa hè assai impurtante. Tutti i YHT trà Istanbul è Ankara si fermanu in Eskişehir. Ma 10 di XNUMX spidizioni si fermanu in Izmit.

Attualmente, ci hè travagliu nantu à l'autostrada TEM trà Istanbul è Izmit. U trasportu stradale hè caru, difficiule è risicatu. U trenu passa per a nostra cità, a nostra stazione, ma ùn ferma. Ùn pudianu micca gestisce u so volu, avemu chjusu u nostru aeroportu. A nostra cità hà patitu u più in a custruzzione di a strada YHT. Ma u più impurtante, i treni più necessarii per a ghjente di sta cità ùn si fermanu in Izmit.

Sta cità hà elettu, persone assai putenti. Chjamate u Direttore Generale di DDY, o u Ministru di i Trasporti? .. Se micca cun elli, ùn sò micca sapè s'ellu duvete dumandà à u Primu Ministru Davutoğlu o u presidente Erdoğan. Ma hè vergogna. Hè una vergogna chì 4 di i treni chì travaglianu trà Istanbul è Ankara è passanu per Izmit, è in più, 4 d'elli chì passanu à l'ore più necessariu, ùn si fermanu micca in questa cità.

Sta vergogna appartene ancu à l'ufficiali di l'AKP, chì anu vutatu è elettu "Protect my right", micca a ghjente di sta cità.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*