Stray Horse Periculu nantu à l'autostrade

I cavalli stray liberati da i paisani in u centru di a cità di Kars è i distretti in a stagione di vaghjimu causanu tempi difficiuli per i cunduttori in l'autostrada. I cavalli chì vanu nantu à l'autostrada, in particulare à a sera è a notte, causanu oche.

I cavalli appariscenu nantu à l'autostrade Kars-Digor, Digor-Kars è Kars-Kağızman, l'autostrade Kars-Sarıkamış è Selim, è l'autostrade Kars Ocaklı Village (Anı), correndu in mandrii è avvicinendu i veiculi. I cavalli, à volte à 20, invitanu accidenti fatali. Perchè in l'anni precedenti, parechji accidenti sò accaduti com'è u risultatu di colpi di cavalli, è ancu accidenti fatali.

I citadini anu dumandatu à l'autorità per intervene in questa situazione è dissenu: "Ogni annu in u vaghjimu, i mandrii di cavalli causanu assai persone per avè accidenti. I paisani li facenu travaglià in u campu è poi li liberanu cum'è strays invece di mantene in u granaghju in l'inguernu. I cavalli stray correnu a manca è a diritta nantu à l'autostrada, sbattendu in i veiculi. Ci sò ancu stati accidenti fatali in l'ultimi anni. L'autorità è l'urganisazioni non governamentali ùn devenu esse insensibili à sta questione. Duveranu fà una riunione cù i capi di u paese è avvistà i paisani. In fatti, qualunque istituzione hè ingaghjata in questu affari duveria mette orecchini nantu à i cavalli di i paisani è i so patroni devenu esse affissati. L'associu di l'amatori di l'animali duveranu truvà qualcunu per piglià a cura di i cavalli è truvà una suluzione à stu prublema. Lascià l'animali à u so destinu incontrollatu hè un cumpurtamentu inumanu. I cavalli sò mortali. L'autorità ùn deve esse micca insensibile à questu prublema. Una suluzione urgente deve esse truvata. "Innò, ognunu deve sapè chì simu per sperienze accidenti fatali", anu dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*