Dui grandi nutizie da Lütfi Elvan

Dui grandi nutizie da Lütfi Elvan: Lütfi Elvan, chì hà dettu chì l'autostrade seranu enfasi in u novu periodu, hà parlatu di prughjetti impurtanti chì facilità u trafficu in Istanbul.

Lütfi Elvan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà fattu dichjarazioni annantu à i novi sviluppi in "Yen Turkey".

NO STOP IN INVESTIMENTI D'AUTISTA

Dicendu chì ùn ci hè una pausa in l'investimenti in l'autostrada, Elvan hà dichjaratu chì 10 miliardi di lire sò stati spesi finu à avà. Elvan hà dettu:

"Da u tempu à u tempu, una tale percepzione hè pruvatu à esse creatu; Sentu dichjarazioni di tantu in tantu cum'è s'ellu ci hè una diminuzione di l'investimenti stradali o una pausa hè accaduta. Questu hè estremamente sbagliatu è una gestione di percepzioni hè veramente prova di fà. Quist'annu, facemu forse a spesa stradale più alta di a storia di a Republica. Finu a ora, avemu daveru spesu 10 miliardi di lire. À a fine di questu annu, avarà righjuntu 13-414 miliardi TL ".

Cumincià l'era di l'autostrada

In u novu periodu, avemu da fucalizza nantu à l'autostrade. Avemu principiatu una era di l'autostrada. Comu sapete, ùn avemu micca una autostrada in a sezione chì si estende da Edirne à Adana, Gaziantep, in particulare in e sezioni Ankara è Niğde. Quist'annu, organizzeremu l'offerta di l'autostrada Ankara-Niğde quist'annu. U nostru travagliu nantu à questu hè quasi cumpletu.

NOVA PROGETTU DI AUTOSTRADA À A REGIONE MARMARA

Parlendu di un novu prughjettu di l'autostrada, Elvan hà dettu chì facilità l'ingressu à Istanbul. Ellu hà dichjaratu chì hè destinatu à facilità u trafficu in Istanbul in questu rispettu facendu l'uscita è l'entrata internaziunali attraversu Istanbul Çanakkale.

"Un'altra regione chì hè assai impurtante per noi hè a Regione di Marmara. Comu sapete, una parte significativa di a nostra pupulazione hè in questa regione. Hè una zona assai problematica in quantu à a densità di trafficu. Avemu una autostrada è a strada D-100. Di sicuru, questa hè a nostra autostrada attuale è a nostra autostrada D-100 ùn hè micca in cundizione sufficiente. Per quessa, avemu principiatu un novu prughjettu di l'autostrada per facilità l'entrata è l'uscita in Istanbul. Avemu da offre oghje-dumane. A purteremu da Sakarya à Kocaeli, da Kocaeli à Yavuz Sultan Selim Bridge, da quì à Tekirdağ, è da Tekirdağ à Çanakkale. U nostru scopu quì hè; Vulemu allevà i nostri citadini, in particulare quelli impegnati in u trasportu in a Regione Egea ".

L'ENTRATA E L'USCITA À L'ESTERO SERA FATTA PER U PONTE ÇANAKKALE

"In u sicondu numeru, vulemu i seguenti; Ùn vulemu andà à l'esteru da cità cum'è İzmir, Denizli, Bursa, Kütahya è Manisa via Istanbul. Custruiremu un ponte di Çanakkale sopra i Dardanelli senza entre in u trafficu di Istanbul. U nostru travagliu nantu à questu cuntinueghja. Furniremu l'uscita per Tekirdağ sopra quellu Ponte Çanakkale, è da quì à l'esteru. Cusì, bypassendu Istanbul, assicureremu a surtita è l'entrata à l'esteru, è questu alleviarà significativamente u trafficu di Istanbul ".

TRENU VELOCE DA EDİRNE À KARS

Dichjarà chì ci sò prughjetti di treni d'alta velocità in parechje regioni di Turchia, Elvan spiegò i prughjetti di treni d'alta velocità da Edirne à Kars. Dichjarà chì u costu di u trasportu diminuirà è a cumpetitività aumenterà, Elvan hà dichjaratu chì ci hè un prughjettu di trenu d'alta veloce da u Nordu à u Sud.

"I ferrovie sò una di e zone più impurtanti chì ponu aumentà a nostra competitività. Utilizemu principalmente a strada in u trasportu. L'autostrada hà ancu un costu di trasportu assai seriu, in particulare per l'operatori è l'investituri. Cù e ferrovie chì custruiremu, avemu u scopu di riduce ancu i costi di trasportu è aumentà a cumpetitività di e nostre cumpagnie. U nostru scopu 2023 hè u seguitu; Averemu un trenu d'alta velocità da Edirne à Kars. Attualmente, u nostru prughjettu di trenu à alta velocità trà Ankara è Sivas cuntinueghja. In novu, i nostri travaglii di treni à alta velocità trà Ankara è Izmir cuntinueghjanu. In più di questi, ci sarà una linea chì si estende da Sivas à Erzincan è Kars ".

FERROVIA DA SAMSUN À U MEDITERRANEU

"Avà, una parte impurtante di u trasportu serà cuminciata à esse fatta per ferrovia, micca per strada. Averemu treni d'alta velocità chì culliganu u Nordu à u Sud. In particulare, averemu una linea chì falà da Samsun à u Mediterraniu. U nostru travagliu nantu à questu cuntinueghja ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*