Mumenti di paura in l'elevatore di sopra à a fermata di metrobus

Momenti di paura in l'ascensore di sopra à a fermata di Metrobus: Una coppia anziana hè appiccicata in l'ascensore di a fermata di Metrobus Çağlayan.
Dopu chì a coppia, chì era appiccicata per circa duie ore, hè diventata senza aria, l'ufficiali anu rottu a finestra di l'elevatore. Allora i surdati di u focu sò intervenuti è salvavanu u coppiu anzianu cù a scala ch'elli allargavanu.

Dopu à u disastru di l'ascensore in Çağlayan, un incidente simili hè accadutu oghje à a fermata di u metrobus. Sta volta, ùn ci era micca paura è a vechja coppia hè stata salvata da l'elevatore in quale eranu chjappi.

L'incidentu hè accadutu in l'ascensore à a fermata di u metrobus Çağlayan versu 17.00. Sicondu l'infurmazioni ricevute, a coppia chjamata Nurgül Yalçın è Doğan Yalçın sò stati intrappulati in l'ascensore. A coppiu, chì era stata chjappata in l'ascensore per circa duie ore, hà sperimentatu un grande panicu.

Quandu u panicu in l'elevatore aumentava cum'è l'aria in l'ascensore scorri, l'ufficiali rumpiu i finestri di l'ascensore è permettenu à a coppia di respira. Intantu, Nurgül Çakır, chì era lasciatu senza aria in l'elevatore, hè cascatu malatu. I pompieri sò stati mandati à a scena. U brigata di u focu, chì era appughjatu a scala à l'elevatore, hà pigliatu u vechju coppiu fora di l'ascensore cù e scale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*