Ovit Tunnel ùn pò micca esse rottu senza rottu

U Tunnel Ovit ùn pò esse fattu senza Kırık: U Prughjettu di u Seculu. Ùn hè ancu chjaru quandu serà custruitu u Tunnel Kırık, unu di i più impurtanti tappe d'entrata di u Tunnel Ovit. Quelli chì dicenu "Ovit hè inutile senza una frattura" sottolineanu chì a Direzzione Generale di l'Autostrade deve principià a custruzzione di stu tunnel u più prestu pussibule.
Corrente di Erzurum - L'enigma di u Tunnel Kırık, pianificatu cum'è a porta d'entrata di u Tunnel Ovit, chì serà u tunnel più longu in u mondu quandu a so custruzzione hè finita trà Erzurum è Rize, cuntinueghja. Ùn hè micca chjaru quandu u Tunnel di Kırık, chì hè u più impurtante di l'opere, chì hè ancu cunsideratu cum'è i tunnelli per cunnetta a Costa di u Mar Neru è u Sud-Est, è chì hè pensatu per accurtà a distanza stradale, hà da principià. vistu cum'è unu di i pilastri più impurtanti di u Tunnel Ovit.
Dallıkavak hè quasi finitu, ùn ci hè micca sonu in Kırık
Cù i tunnelli da esse custruitu trà Erzurum è Rize, e strade chì sò chjuse à u trafficu per 9 mesi di l'annu seranu aperte, è e distanze stradali diminuiranu ancu. Meno di 130 anni restanu finu à a fine di u sognu di Ovit, chì hè statu cuncipitu da Abdulhamid u Secondu è realizatu 2 anni dopu. Cù u cumpletu di i Tunnel Dallıkavak è Kırık, chì sò cunsiderati à l'entrata di u Tunnel Ovit, u prugettu diventerà ancu più significativu. Tuttavia, mentre u Tunnel Dallıkavak era per esse cumpletu da a Direzzione Generale di l'Autostrade, u Tunnel Kırık ùn pudia micca sbarazzà di e prucedure ufficiali. Si dice chì a prova di u Tunnel di Kırık, chì hè stata prima messa in licitazione da a Direzzione Generale di l'Autostrade è dopu annullata per a causa chì "ùn hè micca trà i bisogni prioritari di l'amministrazione", hè stata cunclusa. U membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Erzurum Tahsin Bayramoğlu, chì hà dettu chì a cumpagnia autorizata chì s'oppone à a decisione di annullamentu di u tunnel, hà vintu u tribunale, hà dettu: "A custruzzione di u Tunnel Rottu hè impurtante cum'è Ovit".
La gamba di fronte di Ovit è rotta
U mutivu perchè u Tunnel Kırık, unu di i pilastri più impurtanti di u Tunnel Ovit, chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan cunsidereghja u prughjettu di u seculu, hè cusì impurtante hè chì hè l'unicu tunnel chì accurtà a distanza stradale trà i tunnel in custruzzione. in a regione. U tunnel chì deve esse custruitu trà Erzurum è İspir raccouriscerà a strada d'ingressu à Ovit considerablemente. U tunnel di 140 chilometri, chì accurcerà a strada Erzurum-İspir di 40 chilometri di circa 7 chilometri, furnisce l'entrata Ovit da quì. Cunsiderendu chì l'altri tunnelli sò stati custruiti per mantene e strade chjuse per via di e cundizioni naturali, u Tunnel di Kırık pare esse u modu più impurtante per cunnetta u Sud-Est è a Costa di u Mar Neru. Tanti i citadini di Rize è i citadini di Erzurum facenu richieste intense per u Tunnel di Kırık, chì hè l'entrata frontale di Ovit, u Prughjettu di u Seculu, per esse custruitu u più prestu pussibule. Ancu s'ellu ùn hè micca stata specificata una data per a custruzzione di u tunnel, chì hè affiliata à a Direzzione Regionale di l'Autostrade Erzurum, hè prevista per principià in l'anni à vene.
"Se ùn hè micca rottu, Ovit hè solu un tunnel"
Facendu dichjarazioni nantu à u sughjettu è luttendu per u Tunnel Ovit per 30 anni, u membru di l'Assemblea Tahsin Bayramoğlu hà dichjaratu chì u Tunnel di Kırık deve esse cunsideratu cum'è unu cù u Tunnel Ovit è enfatizatu chì i travaglii di custruzzione duveranu esse iniziati u più prestu pussibule. Bayramoğlu hà dettu: "Questa strada di trasportu impurtante, chì cunnetta a strada costiera di u Maru Neru à Erzurum, intraprenderà l'architettura principale di u sviluppu in ogni campu da u cummerciu à l'educazione, da u turismu à a salute. U Tunnel Ovit, chì avemu sunniatu dapoi anni è travagliendu duramente, hè prestu prestu, per furtuna. U travagliu in u tunnel di Dallıkavak cuntinueghja in u listessu modu, ma simu assai tristi chì u tunnel di Kırık, chì hè cusì impurtante cum'è questi è ancu accurtà a strada in questa strada di trasportu, ùn hè micca statu custruitu. U sognu di u Tunnel d'Ovit per cunnette u Mari Neru è u Sudeste hè pussibule solu cù l'esistenza di stu tunnel. Altrimenti, solu i cunduttori facenu un viaghju còmode da İspir à Rize. Questu ùn era micca u nostru sognu. Sti dui tunnellati impurtanti duveranu esse finiti à u stessu tempu. Tuttavia, ùn hà micca. Avemu amparatu chì u tribunale hà decisu in favore di a cumpagnia chì hà vintu l'offerta. Spergu chì a custruzzione di stu tunelu impurtante principia u più prestu pussibule è u nostru sognu diventerà realtà ".
In i ghjorni passati, i Membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Erzurum anu ancu fattu investigazioni in questa regione. U Vicepresidente di u Parlamentu, Fevzi Polat, hà dettu chì l'autorità necessarie seranu cuntattate per finisce i tunnelli, chì sò di grande impurtanza per Erzurum è u cummerciu di a regione, è chì a custruzzione di u Tunnel di Kırık hè un must è chì u Ovit Tunnel pò compie a so visione in questu modu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*