Siemens hà preferitu u giant di Bursa

Siemens hà preferitu u "gigantu di Bursa":Durmazlar U vicepresidentu di u Cunsigliu Esecutivu di Holding, Fatma Durmaz Yılbirlik, hà dettu chì anu presentatu u primu trammu domesticu di Turchia "Silkworm" è u mediatore di metro ligeru "Green City" à a Fiera Innotrans tenuta in Berlinu. Dichjarà chì a fiera, induve 55 cumpagnie di 2 paesi, cumpresa a Turchia, anu presentatu i so prudutti, hè cunsiderata a più grande fiera in u mondu in u settore di i sistemi ferroviari, Yılbirlik hà dettu: "Quest'annu, più di 758 cumpagnie turche, 5 di quali sò da Bursa, hà participatu à a fiera ". Yılbirlik hà dichjaratu ch'elli anu ghjuntu à un accordu cù Siemens in quantu à a produzzione di u veiculu di metro ligeru chì hà eliminatu da a so gamma di prudutti, è chì l'impresa anderà avà à l'offerta di mediatore di metro ligeru cù Green City.

Dichjarannu chì anu cumpletu a so gamma di prudutti in u trasportu di viaghju in ferrovia urbanu unu per unu, Yılbirlik hà enfatizatu chì cumpletaranu a gamma di prudutti urbani producendu u veiculu di metro l'annu prossimu. Spieghendu chì Green City, cum'è Silkworm, hè u primu mediatore domesticu in u mudellu di ferrovia leggera in u stessu settore, Yılbirlik hà dettu: "Quandu avemu partitu 5 anni fà, mettemu a tarifa di localizazione in primu pianu. Unu di i nostri scopi era a massima localizazione. À a fine di 5 anni, avemu righjuntu un tassu di indigenizazione di 67 per centu ".

"Avemu persu l'offerta di Izmir, chì avemu vintu nantu à u campu, nantu à a tavula"

Rimarchendu chì u settore di u sistema ferroviariu hè unu di i settori cù u più grande deficit in quantu à u deficit di u contu currente, Yılbirlik hà dettu: "Secunnu i calculi generali, parlemu di un mercatu di circa 18 miliardi d'euros in Turchia in u mumentu. A causa di u deficit di u cuntu currente, a produzzione domestica hè assai impurtante per risponde à sta necessità di Turchia. Continuemu à travaglià per cumpensà sta lacuna è ghjunghje à i nostri scopi ".

"Konak è" di a municipalità metropolitana di Izmir Karşıyaka Evaluendu i sviluppi ligati à l'offerta "Custruzzione di Tramways", Yılbirlik hà dettu: "Avemu intrutu in l'offerta tenuta in ferraghju cum'è l'appaltatore di fornitura di veiculi di Gülermak. L'imprese 5 chì anu presentatu pruposte in l'offerta mettenu u Silkworm chì avemu pruduciutu in i so schedari di pruposta. In u risultatu, a cumpagnia Gülermak hà vintu l'offerta. Avemu principiatu a preparazione per a pruduzzione di 38 sets, per un valore di 68 milioni d'euros. In ogni casu, per via di e ragioni chì ùn pudemu micca capisce in u prossimu prucessu, avemu persu u cuntattu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta. Amparamu in Aostu chì Gülermak hà accunsentutu à cumprà u veiculu da Rotem, una sucità sudcoreana chì hà fattu una offerta per a stessa offerta è l'hà persa. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà dichjaratu ch'ellu era felice chì i veiculi sò stati acquistati da un fabricatore domesticu, hà ancu appruvatu questu. Ùn avemu mai vultatu in daretu. Fighjemu à u futuru ".

Spieghendu chì in a maiò parte di i paesi sviluppati, a cundizione di a località hè determinata da a lege in l'offerta di u sistema ferroviariu è questu hè rispettatu incondizionatamente, Yılbirlik hà dettu: "In l'offerta, Germania 60 per centu, Cina 70 per centu, Russia 70 per centu è USA. 65 per centu cundizione di località. Cun noi, invece, i stranieri ponu vene agitendu e braccia è dà un mediatore senza a cundizione d’esse lucale. Ùn ci hè micca obbligazione legale. U metro d'Istanbul esce cù a cundizione di 30 per centu, ancu s'ellu deve esse assai più. Ùn hè micca impurtante di mette, deve esse verificatu ", disse.

"I sistemi ferroviari deve esse supportati cum'è l'industria di difesa"

Spieghendu chì ci sò 1000 mediatori di accessu à u sistema ferroviariu in Turchia, 1603 di i quali sò in Istanbul, è tutti, tranne 6, sò impurtati, Yılbirlik hà dettu: "Finu à u 2023, ci sò 600 tram, 300 metro leggero, 2500 metro necessitanu mediatore. Hè un mercatu di 35 miliardi d'euros, cumprese l'infrastruttura, inseme cù u trenu d'alta velocità. Unu di i 4 settori critichi in a riduzione di u deficit di u cuntu currente hè i sistemi ferroviari. Per incuragisce i pruduttori domestici, alcune applicazioni duveranu esse purtate à u primu pianu è supportate cum'è l'industria di difesa. S'ellu ùn hè micca u casu, mancaremu u mercatu di 9 miliardi di euro in i prossimi 35 anni. Cù a nostra entrata in u mercatu, i prezzi di i veiculi diminuinu da 3.2 milioni à 1.6 milioni d'euros. Quì, a mità di a valuta straniera ferma in u nostru paese. Inoltre, quandu e compra domestica sò fatti, a parte restante ferma in u nostru paese è torna à a produzzione è l'impieghi. In termini monetari, 67 per centu di u costu hè domesticu. Importamu u 33 per centu "

Produzzione di bogi à Alstom

Enfatizendu chì u bogie hè una di e parti più impurtanti in i veiculi di u sistema ferroviariu, Yılbirlik hà dichjaratu chì producenu bogies 450% domestici per a cumpagnia francese Alstom, è ancu di tram è veiculi di metro ligeru. Yılbirlik hà dichjaratu chì cù l'accordu fattu, aumenteranu a produzzione annuale di bogi da 600 à XNUMX. Yılbirlik hà nutatu chì e negoziazioni cù Alstom, chì vole stabilisce una fabbrica in Turchia, cuntinueghjanu ancu per u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*