L'attesa eccitante cuntinua per i travagliadori subcontratti chì travaglianu in autostrade

L'attesa eccitata cuntinueghja per i travagliadori cuntrattuali chì travaglianu nantu à l'autostrade: i settori cù u travagliu più cuntrattu sò i settori di pulizia cù 417 mila persone è i settori di a custruzzione cù 318 mila persone. In questu sensu, a nova regulazione aspetta cun entusiasmo per i travagliadori sottumessi chì veneranu cù a lege di u saccu.
A dichjarazione di Faruk Celik chì portarà u prugettu di lege nantu à a questione di u persunale à l'agenda di u Parlamentu in uttrovi hà datu speranza à i travagliadori. Una grande parte di i travagliadori anu da pruvà questu per ottene u so dirittu à quadri. E dichjarazioni di Çelik nantu à i travagliadori sottumessi in u settore publicu anu fattu assai rumore. Una attesa eccitante hà iniziatu per circa 600 mila subappaltatori chì travaglianu in u settore publicu. Ci sò 6.500 travagliadori chì anu pruvatu sta situazione solu nantu à l'autostrade, è 80 travagliadori chì sò stati u sughjettu di collusione.
U scrittore di u ghjurnale di a sera Okan Güray Bülbül hà scrittu annantu à u reclutamentu di i travagliadori sottumessi. U Ministru di u travagliu, Faruk Celik, hà dettu chì u prugettu di lege chì preparanu per i travagliadori chì anu uttenutu u dirittu di quadri cù una decisione di a corte a settimana passata, vene à l'agenda di u Parlamentu in uttrovi. Dopu questu annunziu, una attesa eccitante hà iniziatu per 600 mila subcontrattori chì travaglianu in u settore publicu. Ci sò 6 500 travagliadori nantu à l'autostrade chì anu dimustratu sta situazione cù un prucessu, è 80 XNUMX travagliadori chì sò stati u sughjettu di collusione. Dunque, u scopu di u regulamentu serà abbastanza largu.
RICEVU ANCHE E DIFFERENZE DI TARIFFE
A decisione di a tribunale hè stata presa in u 2011 chì i travagliadori subcontratti chì travaglianu nantu à l'Autostrade anu da esse veramente travagliadori publichi. Sta decisione hè stata cunfirmata da a Corte Suprema in 2013. Allora hè una decisione finale. In altre parolle, circa 6 travagliadori di l'Autostrade anu guadagnatu u dirittu di esse travagliadori di a Direzzione Generale di l'Autostrade. In altri palori, queste persone anu da esse staffed in u settore publicu. In più di sta decisione finale di u persunale nantu à i travagliadori di l'autostrada, hè statu ancu decisu chì deve esse cuntatu cum'è travagliadori publichi da u principiu. In u risultatu, i differenzi salariali di l'accordu cullettivu per un periudu di 500 anni retroattivamente seranu pagati à sti travagliadori. A Corte Suprema hà ancu appellu à a decisione di a corte locale nantu à e differenze salariali. Hè stata circa 5 anni da chì i travagliadori chì travaglianu in a Direzzione Generale di l'Autostrade anu uttenutu u dirittu di quadri per e decisioni ghjudiziarie. U sughjettu era nanzu stuck with the Finance ostaculu. In ogni casu, sta volta, i preparativi necessarii sò stati fatti per risolve sta questione, è hè previstu chì u regulamentu chì cuncede à queste persone u dirittu di diventà travagliadori publichi serà nantu à l'agenda di l'Assemblea in uttrovi.
U prublema KPSS pò esse superatu cù "travagliatore"
Tuttavia, u Ministeru di e Finanze hà qualchì riserva. Hè statu dichjaratu parechje volte chì hè difficiule per i travagliadori per esse ammessi à u publicu perchè ùn piglianu micca l'esame KPSS. A dichjarazione di u Ministru Celik prupone una suluzione per eliminà stu prublema. Hè destinatu à eliminà u prublema di KPSS cù u prugettu di lege chì serà preparatu per l'appuntamentu di queste persone cum'è travagliadori publichi, micca cum'è funzionari o persunali cuntratti.
Vechju contu deve esse chjusu
Un travagliu chì ùn deve esse subcontrattu ORA serà fattu da u principiu da i travagliadori di u patronu principale, vale à dì u publicu. Per quessa, ùn pare micca assai prubabile chì un tali prublema torna una volta. In ogni casu, hè necessariu di corriggerà i sbagli in u passatu è di cuncede stu dirittu à i travagliadori chì anu uttenutu u dirittu à un postu cù una decisione di tribunale. Altrimenti, u prublema di i travagliadori subcontratti ùn serà micca risoltu cumplettamente. I prublemi sperimentati in l'usu di subcontractors in u settore privatu deve esse risolti.
A compensazione cresce
Per d 'altra banda, ùn ci pò esse una situazione induve i diritti ottenuti in u risultatu di e decisioni ghjudiziarie ùn sò micca implementati per via di e finanze pubbliche. In u risultatu di l'insistenza di u Ministeru nantu à sta questione, u dirittu à l'indennità cuncessu à i travagliadori da a ghjudiziaria cresce di ghjornu in ghjornu. L'opinione chì queste persone deve esse datu i diritti ch'elli anu guadagnatu è chì e so lagnanze anu da esse eliminate u più prestu pussibule hè dominante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*