U primu veiculu di metro domesticu di Turchia Green City Innotrans in 2014

U primu veiculu di metro domesticu di Turchia in Green City Innotrans 2014: Una cumpagnia chì produce in u settore di a machina in Turchia dapoi 60 anni è esporta 80 per centu di a so pruduzzione. Durmazlar A Holding appariscerà in u so propiu stand in Innotrans 2014, a più grande fiera di sistemi ferroviari d'Europa, cù a marca Durmaray, chì face passi fermi per diventà una marca mundiale.

U lanciamentu mundiale di u veiculu di metro cumplettamente novu, Green City, avarà da fà in a fiera, chì si tene ogni dui anni è si terrà per a 12a volta questu annu in Berlinu. Inoltre, u novu mudellu bidirezionale di Durmaray Silkworm serà presentatu à u publicu.

A pruduzzione è u sviluppu di mudelli domestici cuntinueghja

Dichjarà chì u so scopu hè di creà una marca naziunale chì a patente appartene à Turchia Durmazlar U presidente Holding di u Cunsigliu di Amministrazione, Hüseyin Durmaz, hà dichjaratu ch'elli cercanu di creà una marca chì serà accettata in i mercati domestici è internaziunali. Durmaz hà dettu: "Continuemu a nostra attività di R&D è di produzzione senza interruzzione in u settore di i veiculi di u sistema ferroviariu, chì avemu entratu in 2009. Dopu à 2.5 anni di sviluppu di u produttu, avemu pruduciutu u primu veiculu. Pigliendu forza da u successu di i 6 tram chì avemu consegnatu à a Municipalità Metropolitana di Bursa l'annu passatu, avemu aghjustatu dui novi mudelli destinati à i mercati mundiali à a nostra gamma di prudutti. U nostru veiculu di metro ligeru Green City è u nostru tramviu Silkworm à dui sensi, chì a so pruduzzione è e teste sò state cumplete, seranu esposte solu à a fiera Innotrans 2014 in Berlinu. Durmazlar Rappresentarà micca solu a Holding è Durmaray, ma ancu u nostru paese è l'industria di u paese ".

Cuntribuzione à i miri 2023

Ricordendu chì ci hè digià una infrastruttura di produzzione in Turchia per via di u settore di l'automobile, Durmaz hà dettu chì ponu facilmente cumpete cù i fabricatori europei in termini di qualità è costu. Dichjarà chì anu destinatu à u mercatu di i sistemi ferroviari per cuntribuisce à l'obiettivi di u guvernu 2023 di "esportazione di 500 miliardi di dollari è chjude u deficit di u cuntu currente", Durmaz hà cuntinuatu cusì: "Cumu u settore privatu, simu pronti à fà a nostra parte. per l'obiettivi 2023. Tuttavia, u nostru guvernu hà ancu bisognu di sustene sta iniziativa di u settore privatu. Semu piacè di vede chì prughjetti cum'è a pruduzzione di tanki naziunali, navi naziunali è aerei naziunali in l'industria di difesa sò sustinuti da u nostru guvernu. In u nostru parè, i sistemi ferroviari anu una impurtanza critica in a realizazione di l'obiettivi di u nostru guvernu 2023. Perchè in i prossimi 10 anni, pudemu parlà solu di un mercatu di 25 miliardi di dollari in Turchia. Cum'è u settore privatu, ci vole à travaglià inseme in cunfurmità cù l'interessi di u nostru paese nant'à sta strada chì avemu fattu cù e nostre risorse. Cusì, pudemu ghjunghje à l'ugetti di 2023 miliardi di dollari d'espurtazioni è chjude u deficit di u contu currente, chì sò inclusi in l'obiettivi di 500.

cuncepimentu, Durmazlar Fattu da u Centru R&D

Durmazlar Ahmet Civan, Direttore Generale di Sistemi Ferroviari, Durmazlar Ellu indicò chì u Centru R&D hè u primu centru R&D stabilitu in u Settore di Macchine Turche. Dichjarà chì u successu hè statu ottenutu in u disignu di i veiculi di u sistema ferroviariu grazia à questa putenza di u centru di R&D, Civan hà dettu, "75 ingegneri travaglianu in u nostru centru R&D. Avemu accumulatu cunniscenze in u software in l'industria di a machina per parechji anni, è avemu creatu è cuntinuemu à creà sapè fà sviluppendu sta cunniscenza in u software di i veiculi di u sistema ferroviariu. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje, avemu creatu un sapè fà impurtante in u software di cuntrollu principali di u veiculu, l'analisi, u disignu meccanicu è di u corpu è e teste di omologazione di i veiculi, grazia à i 5 novi mudelli chì avemu sviluppatu in l'ultimi 3 anni, ancu. cum'è a nostra pruduzzione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*