U novu favuritu di l'automaker hè u trenu

U novu favuritu di l'industria di l'automobile hè u trenu: u centru di l'automobile hà fattu una apparizione in InnoTrans, a fiera di u sistema ferroviariu è a tecnulugia chì si tena in Bursa, Germania. U presidente di BTSO Burkay hà dettu: "Ci hè un trenu per l'industria di i fornitori".

In Bursa, chì s'arrotolava e maniche per diventà u novu Detroit di l'automobile, a strada hè diventata sistemi di trasportu ferroviariu. Cumpagnia di Bursa, a basa di l'industria di i fornitori di l'automobile in Turchia, hà fattu un'apparizione in a più grande fiera di trasportu ferroviariu in u mondu InnoTrans. 96 cumpagnie è 150 imprenditori di diversi campi, da sedi à parti metalliche, anu assistitu à a Fiera Internaziunale di Tecnologie, Sistemi è Strumenti Ferroviari (InnoTrans) in Berlinu. L'imprese chì sò membri di u "Cluster di Sistemi Ferroviari" iniziatu da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) si sò scontru cù l'attori glubale di u settore. U presidente di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu: "E cumpagnie chì travaglianu in l'industria di i fornitori di l'automobile anu vistu chì puderanu pruduce per i veiculi ferroviari cum'è treni è tram."

İpekyolu diventa una opportunità
Ricordendu chì 10 miliardi di dollari seranu spesi in sistemi ferroviari in 150 anni, Burkay hà dettu: "Perchè Bursa uttene a so parte da questu?" disse. Burkay, chì hè ancu u Capu di u Desk Country Chine di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, hà dettu: "Implementarà u prughjettu di a Strada di a Seta di ferru di a Cina. Stu prughjettu di $ 150 miliardi hè una opportunità per noi.

1.000 TL supportu per quelli chì vanu à a fiera
Parlendu di u Prughjettu Global Fair Agency, chì hè apertu à 34 mila membri di BTSO, Burkay hà dettu: "Furnemu supportu finu à mille lire à i membri chì participanu à viaghji di cummerciale internaziunali. Ci sò imprenditori chì sò stati in l'industria per anni è avè un passaportu per a prima volta in a so vita. Videnu chì ùn sò micca luntanu daretu à u mondu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*