Prughjettu di restaurazione di l'edificiu di a Stazione Haydarpaşa appruvatu

U prughjettu di restaurazione di l'Edificiu di a Stazione Haydarpaşa hè statu appruvatu: U prughjettu di risturazione di l'Edificiu di a Stazione Haydarpaşa hè statu appruvatu da u Cunsigliu di i Monumenti. Kadıköy Dopu à a licenza da esse datu da a municipalità, u travagliu principia. Sicondu u prughjettu di risturazione, a Stazione Haydarpaşa cuntinuerà à serve cum'è Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità, sempre chì a so struttura storica hè cunservata.

SERÀ ANCHE CENTRU DI FUNZIONI CULTURALI
Sicondu a nutizia di Emeti Saruhan da Yeni Şafak, u penthouse inattivu hè restauratu è attribuitu à funzioni culturali cum'è un museu, una zona di mostra, una biblioteca, una sala di riunioni è di cunferenza. Diventà un centru micca solu per u trasportu, ma ancu per e funzioni culturali.

TEMPU FINITURA DI PROGETTU 500 GIORNI
U prughjettu, chì hè statu licitatu per 12 milioni 473 mila lire, hè previstu di finisce in 500 ghjorni. Cù u prugettu, e parti inattive di u bastimentu di a stazione seranu funziunali. Per via di a so situazione, u Palazzu Topkapi, Sultanahmet, KadıköyUn locu assai grande cù una magnifica visualità chì data di .

A RESTAURAZIONE SERÀ FATTA SECONDO L'ORIGINALE
In a risturazione di u tettu dannighjatu da u focu in u prughjettu, hè previstu chì una zona di mostra, sala di cunferenza, cafeteria, è ancu un desk d'infurmazioni, uffizii, archivi è toilette seranu custruiti nantu à u tettu. L'elevatore esistente in u bastimentu serà rinnuvatu, è un novu ascensore serà custruitu nantu à u bracciu longu. Un sistema di fan-coil serà installatu invece di u sistema di riscaldamentu esistente. I decorazioni mancanti o dannighjati saranu cumpletati è puliti. U tettu è u muru di gesso è pitture seranu rinnuvati. U mantenimentu è a riparazione di l'elementi di lignu serà fatta. I pezzi sporchi è muschi nantu à l'esterno seranu puliti cù metudi appropritati. Petri mancanti, distrutti, rotti seranu furniti è riparati.

HAYDARPASA HA SOPRAVVISU 106 ANNI
L'edificiu di a stazione Haydarpaşa hè statu custruitu durante u regnu di Abdülhamid II. A custruzzione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè stata realizata cù un cuncorsu participatu da l'architetti più riesciuti da u mondu sanu, cù l'intenzione di fà una struttura magnifica, famosa in u mondu. Trà i prughjetti studiati currettamente, a presentazione di dui architetti tedeschi hè stata decisa: Otto Ritter è Helmuth Conu. U prugettu hè statu fattu da una sucità tedesca chjamata Anadolu Bağdat. Più di centu maestri da Germania è Italia sò stati purtati à Istanbul. I travaglii, cuminciati u 2 di maghju di u 30, sò stati finiti u 1906 d'aostu di u 19, è a stazione di Haydarpaşa hè stata messa in serviziu cù una magnifica cerimonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*