Demolizione in l'Aria di una Associazione di Matrimoniu per a Strada Circundante di Uşak

Demolizione per a strada di u circondu di Uşak in l'aria di una associazione di matrimonii: a municipalità di Uşak hà fattu un grande passu versu a strada di u circondu cumincendu a demolizione di e residenze trà l'Akse Çamlık è l'uspidale, chì cunnetta a cità l'una cù l'altru è facilità. accessu à l'uspidale.
A distruzzione di 10 case in a regione hè stata realizata in l'atmosfera di una associazione di matrimoniu. In più di u sindaco Nurullah Cahan, i sindaci diputati Hakan Uludağ è Ergün Kırdinli, u direttore di scienza Mustafa Dayıoğlu, u capu di u distrittu Mehmet Akif Ersoy Baki Gencer è i citadini chì e case sò state distrutte anu participatu à a demolizione. Hè statu dichjaratu chì a strada di cunnessione seria finita in pocu tempu, mentre chì a vittima era ancu tagliata per via di a demolizione. U sindaco Nurullah Cahan, chì hà fattu una dichjarazione in u campu di a demolizione, hà dichjaratu ch'elli eranu felici chì u travagliu hè statu realizatu senza prublemi. Enfatizendu chì i pruprietarii di e case demolite anu ancu aiutatu, Cahan hà dettu: "Semu favurevuli à l'accunsentu di i titulari di diritti in tali opere. In questu modu, un travagliu pacificu pò esse fattu. Era impurtante perchè era l'ultimu ligame di a cunnessione di a strada circundante in questa regione. Dunque, u travagliu deve esse fattu immediatamente. I prupietarii di e 10 case chì a strada passerà ancu avvicinò in cuscenza in questu cuntestu.
Indittendu chì a cità vincerà cù a cunnessione finale di a strada di u circondu di u nordu, Cahan hà sottolineatu chì ci saranu grandi comodità per Uşak in ogni sensu. Esprimendu chì a regione si svilupperà cù a fine di a strada, Cahan hà dettu: "Avemu cura di e nostre regioni sittintriunali. Per quessa, truvamu l'investimenti fatti in a regione sittintriunali quant'è preziosi cum'è in ogni parte di a cità. Cridemu chì u sviluppu serà più veloce cù a fine di u circondu quì. Una regione assai preziosa emergerà in un futuru vicinu in termini di custruzzione è insediamentu ", disse.
Mehmet Akif Ersoy District Headman Baki Gencer, chì hà nutatu chì i demolizioni sò stati ottenuti da un cunsensu in a regione, ringraziò tutti quelli chì sacrificanu in questu sensu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*