A New Ring Road hè assai impurtante per Konya

U New Ring Road hè assai impurtante per Konya: Presidente KSO, Membru di u Cunsigliu TOBB Memiş Kütükcü, Primu Ministru Prof. Dr. Ellu indicò chì u New Ring Road, chì a fundazione hè stata pusata cù a participazione di Ahmet Davutoğlu, hè assai impurtante per Konya è chì i criterii d'investimentu anu aumentatu cù u sviluppu di i canali logistichi di a cità.
A Camera di l'Industria di Konya hà tenutu a riunione ordinaria di l'assemblea in settembre.
U presidente di KSO, u membru di u Cunsigliu di TOBB Memiş Kütükcü, chì hà infurmatu i membri di u cunsigliu nantu à l'attività di a camera è l'evoluzione in a Zona Industriale Organizzata di Konya, hà enfatizatu chì l'industria di Konya prumetti a produzzione è l'esportazioni in Turchia.
Kütükcü, ancu recentemente Primu Ministru Prof. Dr. Ellu indicò chì u New Ring Road, a fundazione di quale hè stata stabilita cù a participazione di Ahmet Davutoğlu, hè assai impurtante per Konya è chì i criteri d'investimentu anu aumentatu cù u sviluppu di i canali logistichi di Konya.
U Cunsigliu Finanziariu Giuratu Ali Yerli è u Sicritariu Generale di l'Unione di l'Hospitali Publici di Konya Operatore Dr. Gökhan Darılmaz era l'ospite.
Mentre Yerli parlava à i membri di l'assemblea nantu à a Legge di Bag è l'innuvazioni chì hà purtatu, l'operatore Dr. Gökhan Darılmaz hà ancu dumandatu u sustegnu di l'industriali per u Centru di Trattamentu di Burn chì hè previstu di esse custruitu in l'Hospital di Formazione è Ricerca di Meram.
A marchja benedetta di Turchia cuntinuerà
A riunione parlamentaria di u KSO di settembre hà iniziatu cù u discorsu di u presidente Memiş Kütükcü. Sottulineendu chì l'industria di Konya prumetti a produzzione è l'esportazioni in Turchia in u so discorsu, u presidente Kütükcü hà dettu: "Cum'è industriali di Konya, prumettimu di travaglià ghjornu è notte per purtà Turchia à i so scopi". Kütükcü hà dettu: "A marchja benedetta di stu paese cuntinuerà ininterrottamente sottu a guida di u nostru Primu Ministru Davutoğlu", è hà dichjaratu chì a Turchia, chì hè liberata da i so carichi, certamenti ghjunghjerà à u locu chì si merita cuntinuendu à sbarazzarsi di sti carichi. .
Kütükcü hà nutatu chì u fattu chì i citadini 46 in l'Iraq anu sopravvissutu senza mancu sanguinamentu da u nasu li hà fattu assai felici cum'è individui di stu paese, è hà desideratu chì tali incidenti ùn succedenu più.
Dopu u so discorsu, Kütükcü hà infurmatu i membri di l'assemblea nantu à l'attività di a camera è l'evoluzione in a Zona Industriale Organizzata di Konya.
Bag in law, senza amnistia per i principali fiscali
U cunsigliu finanziariu ghjuratu Ali Yerli, chì era un invitatu di l'Assemblea di a Càmera di l'Industria di Konya, hà infurmatu à i membri di l'assemblea nantu à u saccu di liggi. Indicà chì a lege di u saccu ùn hè micca una lege di amnistia, Yerli hà dettu: "Ùn ci hè micca amnistia per e basi fiscali. Solu l'amende per l'irregularità sò ridutte à a mità. Oltre à quessa, ùn ci hè micca una riduzione di l'impositu è ​​a penalità. Ci hè una riduzione di u tassu d'interessu di a penalità. In l'interessu, un prezzu uguali à l'inflazione serà pagatu invece di una tarifa alta tardiva è interessi. Questu include interessu micca pagatu finu à u 30 d'aprile di u 2014. Tutti i tipi di crediti fiscali sò inclusi in questu scopu. L'unica cosa chì ùn hè micca coperta sò e sentenze date da i tribunali chì portanu à una amnistia ".
Spieghendu chì a lege porta ancu certi rigulamenti in e relazioni patronu-subcontractor, Yerli hà dettu: "Se u patronu principalu impiega un subcontractor, deve determinà è assicurà chì i salarii pagati à i travagliadori da u subcontractor sò pagati. A lege assigna a rispunsabilità per se i salarii sò pagati à u patronu principale. Inoltre, u patronu principale hè dumandatu à cuntrollà cumu si usa u permessu di i travagliadori.
Inoltre, Yerli hà rispostu à e dumande di l'industriali dendu infurmazioni detallate nantu à a lege di u saccu, chì include novi rigulamenti nantu à parechje tematiche da a lege di u travagliu à a legislazione di a securità suciale, da u codice cummerciale turcu à i tassi doganali.
centru di trattamentu di brusgià in Konya
Segretariu Generale di l'Associazione di Ospedali Publici di Konya Op. Dr. Gökhan Darılmaz hà datu infurmazioni nantu à l'Associazione di l'Hospitali Pùblichi è e so attività, è hà dumandatu à l'industriali un sustegnu per u Centru di Trattamentu di Burn chì hè previstu di custruisce in l'Hospital di Formazione è Ricerca di Meram.
Spieghendu chì un centru di trattamentu di l'ustioni per esse custruitu in Konya pò serve micca solu Konya, ma ancu e pruvince circundanti, Darılmaz hà dettu: "Se pudemu stabilisce stu centru in Konya, avemu da esse cumpletu tramindui una carenza impurtante, è Konya; Puderà ancu serve città cum'è Antalya, Isparta, Afyon, Karaman è Niğde. Inoltre, i pazienti di i paesi vicini ponu vene à stu centru ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*