3 anni di affittu hè statu datu per i servizii di teleferica Balçova

L'installazione di Balçova Teleferik hè stata affittata per 3 anni in vain: hè statu revelatu chì a municipalità metropolitana, chì hà pagatu l'affittu per l'edificiu di serviziu in u quale ùn si pudia micca spustà, hà avà affittatu l'area di recreazione in l'installazione di Teleferik per un totale di 3 mila lire. in vain in 372 anni.

I prublemi sperimentati in l'Impianti di Telecabina di Balçova, chì a Municipalità Metropolitana di İzmir ùn pudia cumpletà, ùn finisce mai. Ancu s'ellu ùn hà micca utilizatu l'Akdemir Plaza, chì hà affittatu in İzmir Halkapınar, a Municipalità Metropolitana, chì hà pagatu 5 mila lire in 875 mesi per nunda, paga per l'area di recreazione induve andarà a funivia. Hè statu informatu chì a municipalità hà pagatu un totale di 3 mila TL di affittu per 372 anni à a Direzzione Regionale di Foresta, u pruprietariu di l'area di recreazione, ancu s'è a facilità ùn hè micca stata utilizata. Sicondu l'accordu di affittu chì copre l'anni 2011-2020, mentre a tarifa di affittu cuntinueghja à processà, a municipalità ùn pò micca generà alcun ingressu da a zona di recreazione postu chì e facilità ùn ponu esse messe in serviziu. Purtendu sta perdita di a municipalità à l'agenda in a riunione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana, u Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK Bilal Doğan hà dettu: "Ci hè una perdita publica. Stu soldi esce da i sacchetti di a ghjente di Izmir, micca da a municipalità. Vulemu chì e facilità sò cumpletu u più prestu pussibule, per apre i servizii è ponu dispunibuli à a ghjente di Izmir. Ancu s'ellu esce da u Grand Plaza A.Ş., a cumpagnia di a municipalità face ancu una perdita à a fine, è per risponde à sta quantità, u capitale hè aumentatu è i soldi sò trasferiti da e casse di a municipalità quì. À a riunione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u prublema di u telefuninu hè statu purtatu à l'agenda. U Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK, Bilal Doğan, nantu à u trasferimentu di i servizii di telecabina di Balçova à Grand Plaza, hà dettu: "Dapoi u 2011, i pagamenti di l'affittu sò stati fatti à strutture chì sò state inattive per anni. 124 mila lire annu sò perdite. Lasciate a funivia aperta u più prestu pussibule ", disse. Ricordendu chì un accordu di affittu hè statu fattu trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Direzzione di Gestione Forestale chì copre l'anni 2011 è 2020, Bilal Doğan hà dettu: "Tuttavia, 2011 anni dopu à 2, trà 31.07.2013 è 2014, u nostru cunsigliu hè dumandatu un affittu. auturizazione. Veni ancu da u parlamentu. L'affittu annuale quì hè di 124 mila lire. Dapoi u 2011, 124 mila lire sò stati pagati in affittu ogni annu. "I pagamenti di l'affittu fatti quì sò sprecati", disse.

MANU À A LUNA NOI PEDONI
Enfatizendu chì da u 2007 à u 2011, tramindui e prucedure burocratiche è a municipalità metropolitana di Izmir ùn anu pussutu ottene efficienza in e strutture di a funivia di Balçova, Doğan hà dettu: "Ci sò stati sviluppi assai lenti in quantu à e strutture suciale di a funivia finu à oghje. Tuttavia, vedemu chì altri teleferichi sò stati custruiti in altre cità di Turchia è cumpletu in un prucessu più veloce. Avà, finiscemu a custruzzione di l'Impianti Suciali di a Telecabina Balçova u più prestu pussibule è apremu à u serviziu di u nostru populu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*