Hè previstu chì 70 mila persone viaghjanu cù YHT durante e vacanze.

70 mila persone sò previste per viaghjà da YHT durante l'Eid: Ci hè una grande intensità in u trasportu interurbanu per via di Eid al-Adha. I voli supplementari sò stati utilizati per facilità u viaghju durante u periodu di 5 ghjorni prima è dopu l'Eid. Mentre chì e cumpagnie aeree anu urganizatu un totale di 400 voli supplementari, hè statu dichjaratu chì ùn ci era più spaziu malgradu i voli supplementari aperti in autobus è treni.

U trasportu hè unu di i prublemi più sfida per i citadini durante u periodu di cinque ghjorni di Eid al-Adha. Mentre i biglietti di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) sò venduti, ci sò assai pochi posti vacanti in i veiculi di trasportu di l'aria, a terra è u mare. L'imprese urganizanu parechji voli supplementari per impedisce à i vacanzieri di avè qualchì problema durante i so viaghji durante u periodu Eid al-Adha.

THY è e cumpagnie aeree private operanu quasi 3 voli supplementari nantu à e linee domestiche è internaziunali in più di i voli esistenti, per impediscenu à i passageri di avè difficultà à truvà un postu nantu à i voli durante e vacanze Eid al-Adha trà u 8 è l'400 ottobre. Pegasus, chì opera voli basati in Istanbul Sabiha Gökçen, farà u più voli supplementari durante u periodu di vacanze. A cumpagnia, chì opera voli programati versu un totale di 36 destinazioni in 86 paesi, urganizerà 1 voli supplementari, cumprese 12 voli nantu à rotte domestiche è 196 voli à a Republica Turca di Cipru di u Nordu è rotte internaziunali, trà l'69-265 d'ottobre, per via à a crescente dumanda di e linee naziunali è internaziunali durante u periodu Eid al-Adha.

Durante u periodu di vacanze, Atlasjet operarà 28 voli supplementari in u paese à Antalya è Bodrum, è à l'internaziunale à parechje destinazioni, in particulare a Republica Turca di Cipru di u Nordu è Kuwait. Onur Air urganizerà voli supplementari nantu à e linee Izmir, Bodrum, Dalaman è Antalya durante u periodu di vacanze è furnisce u serviziu nantu à queste linee cù aerei più grossi in a so flotta. A cumpagnia traspurtarà 03 mila persone durante e vacanze trà 07-55 ottobre.

Uni pochi ghjorni prima di Eid-al-Adha, i servizii di autobus interurbani è treni sò ancu occupati. I citadini, in particulare quelli chì vulianu passà e vacanze in i so paesi natali, si sò ghjunti à l'autobus terminals è l'agenzii di vendita è riempianu i viaghji di l'ultimi 4 ghjorni. L'ufficiale di Nilüfer Turizm, Tuğçe Altun, hà dettu chì urganizanu voli à un minutu di distanza è hà dettu: "Avemu più di trè centu voli à ghjornu in una media di 5 regioni. "Mentre c'era più densità in e zone costiere durante a Festa di Ramadan, ci era ancu densità in e nostre regioni internu durante questa festa". disse. Hè statu informatu chì i biglietti YHT sò stati venduti, soprattuttu trà 2-3 d'ottobre è 7-8 d'ottobre. I YHT purteranu circa 12 mila passageri à ghjornu in 10 viaghji, cumprese 14 viaghji mutuali trà Ankara è Istanbul, 4 viaghji trà Eskişehir è Ankara, 40 viaghji trà Ankara è Konya, è 17 viaghji trà Eskişehir è Konya. Circa 4 mila persone sò previste di viaghjà da YHT in u periodu di 70 ghjorni prima è dopu a festa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*