A linea di trenu d'alta velocità Mosca-Kazan pò esse allargata à Pechino

A linea di trenu d'alta velocità Mosca-Kazan pò esse allargata à Pechino: L'estensione di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Mosca-Kazan, chì hè stata custruita in Russia cum'è parte di u Campionatu Mundiale di Football 2018, à a Cina hè nantu à l'agenda. A Russia è a Cina si preparanu à firmà un accordu per a ferrovia lunga 700 chilometri cù un costu di 29 miliardi di dollari per ghjunghje à Pechino.
Sicondu a nutizia di u ghjurnale Vedomosti, a Russia è a Cina sò previste di firmà l'accordu oghje (luni), chì prevede a cooperazione in u prughjettu di u trenu d'alta veloce Mosca-Kazan.

Hè dichjaratu chì a parte cinese hè pronta à investisce 10 miliardi di dollari in u prugettu, ma a maiò parte di i costi di u prugettu seranu cuparti da Russia. Hè previstu di trasfiriri 300 miliardi di rubli à u prugettu da u Fondu di Pensioni è u Fondu Naziunale di Sviluppu.

In una dichjarazione fatta da l'ufficiali di i Ferroviari russi, hè statu dichjaratu chì "un accordu di cuuperazione serà firmatu in Mosca u luni cù a participazione di i primi ministri di Russia è Cina in quantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità Mosca-Kazan".

A transizione à i servizii di treni d'alta velocità trà Mosca è Kazan hè prevista per riduce u tempu di viaghju trà sti dui cità da 11,5 ore à 3,5 ore in trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*