A basa logistica di Kahramanmaras diventerà

Kahramanmaraş diventerà una basa logistica: A cunferenza "Kahramanmaraş International Logistics", urganizata da l'Agenzia di Sviluppu di u Mediterraniu Orientale, sustinuta da a Camera di Cummerciu è di l'Industria Kahramanmaraş, l'Università Kahramanmaraş Sütçü İmam è Technopolis, hè stata tenuta in a sala di assemblea KMTSO.

U guvernatore di Kahramanmaraş, Mustafa Hakan Güvençer, hà dettu chì cù u centru logisticu da esse custruitu in u distrittu di Türkoğlu, tutti i paràmetri chì pruducianu in Kahramanmaraş seranu rianimati 2 o 3 volte.

U presidente di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu è Industria di Kahramanmaras, Kemal Karakucuk, invece, hè a capitale di a literatura, l'arte, a storia, a cultura, u mosaicu, u tessili, u gelato, u pepite rossu è l'energia di Kahramanmaraş; Hà dichjaratu chì cù e so risorse naturali, l'infrastruttura industriale sviluppata è l'imprenditori chì facenu un bonu usu di ciò chì anu è opportunità, Turchia hè un paese fieru in crescita. Karakucuk hà dettu: "870 fabbriche, 5 miliardi di dollari d'investimentu di u settore reale, 2 miliardi di dollari di volumi di cummerciu esteru, 5 miliardi di dollari di produzzione industriale, 1 miliardi di dollari di pruduzzione agricula, 4 miliardi di dollari di volumi di creditu, chì hà ottenutu in i settori principali cum'è u tessili. energia, utensili di cucina in metallo, carta. A specializazione hà fattu Kahramanmaraş una cità esemplare in a produzzione. Cù u 5320-decare Textile Specialized Zone Industrial Organized, induve cuntinuemu à travaglià, Kahramanmaraş hà da ghjunghje à una capacità di pruduzzione assai più grande, a so diversità di pruduzzione è di pruduzzione aumenterà in modu esponenziale, è Kahramanmaraş cumpete cù e cità industriali giganti. Kahramanmaraş trasformerà l'industria, aprendu à larghi mercati cù a so diversità di settore, una larga gamma di prudutti, è cumpiendu a so Visione 2023 cù urganisazioni cum'è a modellazione, u disignu, a marca, fiere, cungressi è cunferenze.

Dopu à i discorsi di apertura, u Capu di u Dipartimentu di Logistica Çetin Altun, u Vice Capu di u Dipartimentu Superiore TCDD Naci Özçelik, u Direttore di a Scola Professionale KSU Türkoğlu Assoc. Dr. Çağatay Tanrıverdi, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu di l'Associazione Internaziunale di Trasportatori Fatih Şener, Presidente di l'Associazione di Trasporti Ferroviari Özcan Salkaya, Consultore Uniconsult Hamburgu Frank Busse, Consultore di Gestione Logistica Atilla Yıldıztekin, Presidente di u Cunsigliu di Rinak Logistics İbrahim İbrahim Öztekin General Manager è Liskeminak Öztekin Cem Aysel hà datu una presentazione nantu à a logistica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*