Palandoken Ski Center è Facilities sò trasferiti à u Metropolitan

Palandöken Ski Center è Facilities sò esse trasferitu à a Municipalità Metropolitana: U futuru di Palandöken Ski Center, chì hè stata lasciata in u mità dopu à i Ghjochi Interuniversitari Invernali 2011 è hè stata trasferita à l'Amministrazione di Privatizazione l'annu passatu, hà cuminciatu à diventà chjaru.

L'installazione di sport invernali in Palandöken, Kandilli è Konaklı, attualmente in u scopu di a Privatizazione, apparteneranu avà à a Municipalità Metropolitana. U sindaco Sekmen, chì hà fattu passi seri per cambià a faccia di Erzurum dapoi ch'ellu hè statu elettu cum'è sindaco metropolitanu u 30 di marzu di u 2014, hà fattu a so ultima mossa in stazioni di ski.

ERDOĞAN DAI LUMI VERDE

Sicondu l'infurmazioni ottenute, u sindaco Sekmen, chì recentemente hà discututu stu prublema cù u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, simu interessati à stazioni di sci". E fonti anu dichjaratu chì a riunione hè stata estremamente pusitiva è u presidente Erdoğan hà dumandatu à Sekmen: "Allora, cum'è municipalità, site prontu à operà queste strutture?" ", disse.

U MODELLU KAYSERİ SERÀ PUSU COME ESEMPIU

Cum'è in l'esempiu di Kayseri Erciyes, a municipalità metropolitana in Erzurum serà autorizata à operare stazioni di sci. E fonti anu dichjaratu chì u Primu Ministru Davutoğlu è u presidente Erdoğan sò estremamente pusitivi annantu à sta pruposta è chì u prucessu accelerà assai più in i ghjorni à vene è l'Amministrazione di Privatizazione trasfirerà tutte e facilità è i centri à a Municipalità Metropolitana di Erzurum.

I FACILITÀ ÙN SERRANNE PIÙ IMPLEMENTATI

A causa di i ghjoculi internaziunali in 2011, u guvernu hà custruitu strutture per un valore di 600 milioni di lire in u campu di sci è sport invernali in Erzurum è hà fattu Palandöken un centru di sport invernale è turisimu mundiale. U guvernu face sforzi per riattivà queste strutture, chì sò diventate inattive cù u tempu, è porta un travagliu di migliuramentu in e strutture attraversu l'Amministrazione di Privatizazione.

SEKMEN: U FUTURU DI ERZURUM hè assai brillanti

Dichjarà chì Erzurum hà un valore assai seriu in quantu à u so putenziale, u sindaco Sekmen hà dettu: "Avemu prughjetti estremamente serii in parechji spazii, micca solu in u sci o u turismu invernale. Spergu chì Erzurum serà una cità chì hà fattu grandi prugressi in trè à cinque anni. Faremu passi chì saranu invidiati da tutti in u campu di l'industria, u turisimu, l'educazione è a salute. Alcune di queste sò digià cuminciate. Erzurum ghjunghjerà di sicuru u locu ch’ellu si merita è a nostra ghjente sarà felice di campà quì. Se Diu permette, tutti vederanu chì questi ùn sò micca sogni. "U futuru di Erzurum hè assai brillanti", disse.