U campus Alaaddin Keykubat hè diventatu un parcheghju per i vechji tram

U campus Alaaddin Keykubat hè diventatu un parcheghju per i vechji tram: Per l'amori di Diu, guardà sti ritratti? Tutti i vechji vagoni bloccanu avà e strade di millaie di studienti, membri di a facultà è e persone chì vanu in ospedali per l'assistenza sanitaria. Di sicuru, i trammi novi causanu prublemi di trasportu in u campus Alaaddin Keykubat. Dopu à i travaglii di custruzzione di a strada di u tram trà l'autostazione è u campus, chì cuminciaru à u principiu di l'estiu, a linea di tramvia intra-campus hè diventata in un parcheghju per i vechji tram. Trams chì sò in cundizione di travagliu o ancu in surplus sò tirati quì è i servizii si fermanu da u principiu di l'estiu.

I servizii di autobus chì sò scunnisciuti quandu partenu è induve passanu ùn sò micca preferiti da i citadini. Hè assai simplice per pruvà questu è vede più. Perchè durante u ghjornu, mentre chì millaie di persone passanu per l'entrata, l'autobus chì sonanu intornu à u campus sò veduti vioti.

Malgradu i veiculi rinnuvati è a linea rinnuvata, u tempu di trasportu trà u campus di Alaaddin è l'imbarcu ùn hè micca cambiatu. Sta distanza, chì hè apprussimatamente 20 km, pò esse coperta in 1 ora. Andemu à Ankara in 1,5 ore, nò?

Questu ùn preoccupa micca voi nè alcun amministratore.

Hè nutate ancu chì ci sò assai pochi posti in i vagoni novi per via di e porte à doppia faccia. Cunsiderendu a durata di u tempu di trasportu nantu à sta strada assai congestionata, ùn hè micca pussibule di parlà di cunfortu in u trasportu publicu.

I citadini ùn pudianu mancu cavalcà carri vechji è dilapidati in tuttu l'estiu. Cusì sò stati posti novi linee. Tanti soldi sò stati spesi. (Suppone chì i rifiuti sò un peccatu). Perchè ùn sò micca stati cunsiderati sti carri novi s'ellu sò adattati per a stazione o micca ?

Quelli chì anu fattu stu sbagliu hà pagatu u prezzu per questu?

Ma ùn vogliu più scrive nunda di questu. Tuttu ciò chì sà hè chì quellu soldi hè stata spesa per a seconda volta è a nova linea hè stata posta. I carri sò stati rinnuvati. È in fine, l'infurmazioni chì ricevemu hè chì nimu hè felice cù stu travagliu. Ci tocca à dì.

Ebbè, ti dicu perchè hè appropritatu. Mandate questi vechji carri à Beyşehir, u distrittu più furtunatu di i tempi recenti. Lasciate i vagoni intornu à u lavu. Cusì, pudemu sviluppà u turismu di u lavu. Dì chì?

MERAVIGLIOSA PAROLA DI U GIORNU

Qualchissia chì sapi ciò chì dice in u locu, ùn hà micca bisognu di scusa.

QUANDU DIVENTEMI OMU ?

Diventamu MAN quandu essendu di cori aperti hè u nostru modu di vita

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*