U ministru francese chjama à l'autostrade gratuiti u weekend

Chjama da u ministru francese per rende l'autostrade gratuiti u weekend: u ministru francese di l'ecologia, l'ambiente è l'energia, Segolene Royal, hà dettu ch'ella guarda positivamente l'abolizione di i tariffi di l'autostrada per i weekend.
Parlendu à RTL Radio, Royal hà dichjaratu ch'ellu hè in favore di un scontu di 10 per centu nantu à i prezzi di l'autostrada, è chì l'autostrade gratuiti in fine di settimana ponu esse negoziate. Segolene Royal hà dettu chì tutte queste opzioni seranu discutute trà u guvernu è u sindicatu di l'autostrada.
Enfatizendu chì avia suggeritu prima chì l'autostrade duveranu esse libere almenu durante l'ore di punta, Royal hà dettu chì i travaglii infrastrutturali di l'autostrade anu da esse ancu finanziati da i pedaggi.
U Primu Ministru Manuel Valls ùn hà micca accoltu bè a pruposta di Segolene Royal. Valls hà rimarcatu chì a pruposta di rende l'autostrade gratuiti in fine di settimana hè difficiule à mette in opera. Valls hà dichjaratu chì in i ghjorni à vene, u ministru di l'Ecunumia è i funzionari di l'autostrada si riuniscenu è travaglià nantu à una decisione chì ùn dannu micca i dui lati.
In Francia, induve l'autostrade sò pagate, i cunduttori paganu trà 150 è 15 euru per 25 chilometri.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*