BTSO, Investemu in sistemi ferroviari, producemu ancu tecnulugia

BTSO, Investemu ancu in sistemi ferroviari è pruducia tecnulugia: u presidente di a Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO), İbrahim Burkay, hà dichjaratu ch'elli attribuinu una grande impurtanza à a cooperazione di u settore publicu-privatu in i sistemi ferroviari è hà dettu: "Se u nostru statu si fida di i so industriali, Investiremu ancu in sistemi ferroviari. "Producemu ancu tecnulugia", disse.

U presidente di u Cunsigliu di BTSO Burkay, u presidente di u Cunsigliu di u Settore Automotive BTSO Baran Çelik è Durmazlar Inseme cù u CEO di Makine Ahmet Civan, era l'invitatu di trasmissione in diretta di Sami Altınkaya in u prugramma Giriş Yolu di Bloomberg HT. Parlendu in u prugramma induve l'industria automobilistica è i sistemi ferroviari sò stati discututi, İbrahim Burkay hà ricurdatu chì Bursa hè stata chjamata Detroit in Turchia per anni è hà dettu: "Ùn vulemu chì Bursa divente Detroit. Perchè Detroit ùn pudia micca ottene a diversità settore. "Sta regione, chì dipende solu da l'industria di l'automobile, s'hè ritirata da stu campu economicamente", disse.

Ricordendu chì a Turchia hà u scopu di esse trà e 2023 ecunumie più grandi di u mondu cù 500 miliardi di dollari di esportazioni in 10, Burkay hà dettu: "Quandu esaminemu e 10 più grandi economie di u mondu, vedemu chì si distinguenu in u spaziu, l'aviazione è a difesa. è sistemi ferroviari cù a so sperienza in i settori di l'automobile è di a machina. "Questa pittura descrive Bursa", disse.

Dichjarà chì l'obiettivu di l'esportazione di 2023 miliardi di dollari chì anu stabilitu per 75 cum'è u mondu cummerciale di Bursa ùn hè micca un sognu, İbrahim Burkay hà dettu: "In cunfurmità cù questi obiettivi, facemu studii impurtanti nantu à u clustering è R&D inseme cù i nostri attori di u settore in i campi di u spaziu, l'aviazione è a difesa è i sistemi ferroviari. "Avemu rializatu i nostri scopi per mezu di u prucessu di cambiamentu è trasfurmazioni in l'industria agiscenu inseme cù Eskişehir è Bilecik", disse.

"Avemu da creà novi regioni"
Indicà chì studii impurtanti nantu à a pianificazione sò stati realizati recentemente sottu a dirigenza di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, u sindaco Burkay hà dettu: "Avemu da determinà e zone in quale a industria principale investirà. "Se vulemu ghjunghje à 2023 miliardi di dollari di esportazioni è 500 miliardi di dollari di PIB in 2, e novi pulitiche d'incentive devenu esse sviluppate in u centru di a 1a Regione", disse.

Indittendu chì i sistemi ferroviari anu una zona d'usu sopra à l'automobile in u putenziale di sviluppu di Turchia, İbrahim Burkay hà dettu: "Ci hè una tecnulugia seria daretu à i sistemi ferroviari. Avemu vistu questu cun grande orgogliu à a Fiera InnoTrans, tenuta in Berlinu, a capitale di Germania, è a più grande riunione di sistemi ferroviari di u mondu in u so campu. I principali attori di u settore cuminciaru à sentu incunificate cù u successu di Turchia in u settore. L'industriali turchi sò partiti nantu à sta strada. "Cù u nostru Rail Systems Cluster, diventeremu un centru impurtante in u settore in i prossimi 5-10 anni", disse.
Dichjarà chì attribuisce una grande impurtanza à a cooperazione di u settore publicu-privatu in i sistemi ferroviari, u sindaco Burkay hà dettu: "L'unicu cumpratore in i sistemi ferroviari hè u publicu. Reguli legali impurtanti sò stati fatti recentemente nantu à questu sughjettu. "Se u publicu fiducia in l'industriali di u nostru statu è in u mondu cummerciale, investiremu in u sistema ferroviariu è pruducerà tecnulugia", disse.

U presidente di u Cunsigliu di u Settore Automotive BTSO, Baran Çelik, hà dichjaratu chì a Turchia hà u scopu di aumentà a so pruduzzione di veiculi da 1,2 milioni à 2023 milioni in 4 è e so esportazioni da circa 23 miliardi di dollari à 75 miliardi di dollari. Dichjarà chì a creazione di una marca domestica attraversu investimenti in l'industria principale cuntribuisce assai à a realizazione di i so scopi di l'industria automobilistica, Çelik hà dettu: "Aghjunghje u livellu di 4 milioni di veiculi significa chì seremu trà e prime 10 economie in u mondu".

"U 70 PERCENTU DI E CITTE PASSARANU À U SISTEMA FERROVIARI"
Durmazlar U CEO di Machinery Ahmet Civan hà dettu chì anu sappiutu di pruduce u primu tram naziunale di Turchia, "Silkworm", cù 60 anni di sperienza è studii di R&D. Dichjarà chì anu implementatu u prughjettu di u tram lucale utilizendu a subindustria di l'industria di l'automobile, Civan hà dettu, "2023 per centu di e cità in Turchia passanu à i sistemi ferroviari urbani à a fine di u 70".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*